اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت حمایت و ایجاد سخت‌افزارهای لازم

رشته گلف در استان همدان رشته پرطرفداری خواهد شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت گلف استان همدان گفت: در صورت تجهیز و فراهم شدن و ساخت زمین اختصاصی برای رشته تازه تاسیس گلف شاهد افزایش تعداد و جذب علاقه‌مندان بیشتر در استان همدان خواهیم بود.

رشته گلف در استان همدان رشته پرطرفداری خواهد شد

وهاب به‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به تازه فعال شدن رشته گلف در استان همدان در سال جاری با تبلیغات و معرفی این رشته در استان موفق به جذب 100 نفر از علاقه‌مندان در دو بخش آقایان و بانوان شدیم که رشد قابل توجهی در مدت کوتاه حضور این رشته در استان در مقایسه با هیئت‌های دیگر استان‌های کشور داشته و داریم.

وی ابراز داشت: در سال جاری و از ابتدای تیرماه برای نخستین بار ضمن برگزاری کلاس‌های توجیهی مینی گلف و گلف در رده‌های مختلف سنی با حضور جوزی مربی درجه ملی اعزامی از فدراسیون گلف بیش از 100 نفر از آقایان و بانوان آموزش‌های مقدماتی و تکمیلی را در قسمت گلف و مینی گلف و وودبال برای نخستین بار در سطح استان همدان انجام شد.

رئیس هیئت گلف استان همدان یادآور شد: با توجه به نو پا بودن رشته گلف در استان، با درخواست از کمیته آموزش فدراسیون دو نفر خانم و دو نفر از آقایان مستعد و علاقه‌مند کلاس‌های مقدماتی و تکمیلی با تشخیص جوزی مربی درجه ملی به کلاس‌های درجه سه مربی‌گری اعزام شدند که خوشبختانه با اخذ این مدرک در حال تکمیل و جذب علاقه‌مندان این رشته مهیج و خانوادگی در سطح استان هستیم.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار تیمی متشکل از بانوان و آقایان منتخب به عنوان تیم استان همدان در رقابت‌های مینی گلف شمالغرب کشور به میزبانی تبریز اعزام شد که بدون نداشتن تجربه مسابقات از کسب عنوان محروم شد، اما برای اعضای تیم تجربه بسیار خوبی و پشتوانه‌سازی برای مسابقات آتی در سال آینده خواهد بود.

به‌منش تصریح کرد: در حال حاضر با هماهنگی با شرکت تله‌کابین گنجنامه و مدیریت ورزشی این مجموعه به دنبال فراهم کردن شرایط برای فعالیت مینی گلف در سایت گنجنامه و همچنین فضای باز دشت میشان در دامنه کوه الوند هستیم که امیدواریم با اجرایی شدن این دو سایت علاقه‌مندان بیشتری به این رشته جذب شوند.

وی بیان کرد: در ادامه برنامه‌های کوتاه و میان مدت هیئت گلف استان مکاتبه‌های اولیه با سازمان آموزش و پرورش برای جذب علاقه‌مندان به گلف در مقاطع ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان و ایجاد مدارس گلف اقدام شده و همچنین به دنبال ملاقات حضوری با اعضای شورای اسلامی شهر همدان به خصوص رئیس کمیسیون ورزشی شورا و شخص شهردار همدان برای ایجاد و ساخت زمین‌های مینی گلف در پارک‌های اصلی و پرتردد همدان برای همگانی کردن این رشته در بین خانواده‌های همدان هستیم.

رئیس هیئت گلف استان همدان با ابراز امیدواری از رشد رشته گلف و مینی گلف و وودبال در سطح استان و همگانی شدن این رشته در خانواده‌های همدانی افزود: با رایزنی با ادارات تربیت بدنی دانشگاه‌های آزاد اسلامی و بوعلی سینا و علوم پزشکی و همچنین پایگاه هوایی شهید نوژه در آینده نزدیک این رشته در مراکز آموزش عالی و نظامی در بین کارکنان و دانشجویان و نیروهای مسلح از رشد و اقبال خوبی برخوردار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: با پیشنهاد به مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به منظور آشنایی بیشتر شهروندان همدانی و شناساندن این رشته در بین خانواده‌ها در جشنواره زمستان همدانی حضور خواهیم داشت و همچنین در نظر داریم که یک دوره مسابقه مینی گلف به نام بوعلی سینا به صورت دائمی و هرسال به میزبانی همدان برگزار شود تا شاهد حضور برترین‌های این رشته در استان باشیم.

انتهای پیام/2499/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول