اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دبیرکل جنبش آزادیخواهان بحرین:

گفت‌وگو با آل‌خلیفه امکان‌پذیر نیست/ راهکار ملت تداوم انقلاب است

خبرگزاری فارس: دبیرکل جنبش آزادیخواهان بحرین گفت: رژیم آل خلیفه مجموعه‌ای است که نمی‌توان با آن گفت‌وگو کرد زیرا تفکراتش بر اساس به کارگیری زور، سلاح، بازداشت، شکنجه، سرکوب و لغو تابعیت مردم بحرین استوار است.

گفت‌وگو با آل‌خلیفه امکان‌پذیر نیست/ راهکار ملت تداوم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید الشهابی در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم، با اشاره به دعوت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت اسلامی وفاق ملی از رژیم بحرین برای گفت‌وگو افزود: چنین دعوت هایی، "باند" حاکم بر منامه را به چالش می‌کشد، چرا که آنها به طور کلی به گفت‌وگو اعتقاد ندارند و امید به اصلاح این رژیم بی فایده است.

الشهابی ادامه داد: گفت وگو با معترضان از چارچوب اندیشه رژیم آل خلیفه، باند و خاندان حاکم که برای سرکوب مردم بحرین و انقلابشان از سوی رژیم عربستان حمایت می شود، خارج است.

وی تصریح کرد: دعوت شیخ سلمان در واقع تاکید بر آن است که ملت بحرین، مسالمت جو بوده و خواستار برپایی یک نظام آزاد و دموکراتیک است اما خاندان حاکم گفت وگو را نمی پذیرد.

دبیرکل جنبش آزادی خواهان بحرین یادآور شد: راهکار ملت، انقلاب است که آن را دو سال قبل آغاز کرده و هیچ فرصتی را برای اصلاحات از دست نمی دهد. ملت بحرین تاکنون شهدای زیادی نیز در این مسیر تقدیم کرده است.  

الشهابی تصریح کرد: اگر خواسته های ملت با نشستن پشت میز مذاکره حل شود از آن استقبال می کنیم، اما مردم بحرین می دانند که تغییرات مورد نظر آنها از سوی آل خلیفه محقق نمی شود.

فعال سیاسی بحرینی خاطرنشان کرد: رژیم منامه با وجود به کارگیری همه امکانات خود برای سرکوب اعتراض های مسالمت آمیز مردم بحرین، قادر به سرکوب ملت نیست و در نهایت سرنگون خواهد شد.

وی افزود: از زمان آغاز قیام مردم بحرین، هیات حاکم هیچ گاه پشت میز مذاکره ننشست، موجودیت ملت را به رسمیت نشناخت و کمر به نابودی ملت بست. لذا تنها را تحقق خواسته های مردم، ادامه اعتراض و تظاهرات است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول