اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری مطرح کرد

تعامل شورا و فرمانداری ساری خوب بود/ به مدیریت طاهایی انتقاد دارم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر ساری گفت: تعامل مناسبی بین اعضای شورای شهر ساری و فرماندار ساری برگزار شده بود.

تعامل شورا و فرمانداری ساری خوب بود/ به مدیریت طاهایی انتقاد دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرامرز نقیبی بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ساری اظهار داشت: برای رفع مشکلات ساری آنچه که حق مردم ساری بود ادا نشد.

وی با اشاره به جلسات مستمر شورای شهر و حسینی‌نژاد فرماندار سابق ساری بیان داشت: تعامل مناسبی بین اعضای شورای شهر ساری و فرماندار ساری برگزار شده بود.

رئیس شورای شهر ساری در ادامه با بیان اینکه در طی شورای شهر ساری شاهد تغییر سه فرماندار در مرکز استان مازندران بودیم، بیان داشت: در زمان تغییر زارعی فرماندار سابق از استاندار مازندران گلایه داشتیم.

وی ادامه داد: استاندار اعلام کرد که زارعی به خاطر حضور در انتخابات استعفا داد و خودش نیز راغب بود که برود و استانداری نیز پذیرفت.

رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه اقدامات مناسبی در زمان طاهایی نیز انجام شد، گفت: به مدیریت اجرایی طاهایی انتقاد دارم ولی نسبت به حسن خلق این مدیر مازندرانی اعتقاد کاملی دارم.

وی با بیان اینکه ساری با دیگر شهرهای مازندران هم وزن است، گفت: هم وزن‌بودن ساری با دیگر شهرهای استان باعث شد که برای توسعه ساری فکر مناسبی نشود.

نقیبی با بیان اینکه در توسعه شهر ساری انتظار این نیست که از حقوق سایر شهرها کم شود، گفت: بیشترین کوله بار استان مازندران بر دوش شهردار ساری است.

وی با اشاره به اقدامات مناسب در شهر ساری توسط مسئولان قدیم و جدید این شهر تاکید کرد: اگر حمایت استاندار مازندران و فرماندار این شهر نبود شهردار جوان ساری خسته می‌شد.

رئیس شورای شهر ساری در پایان گفت: حمایت از شهردار ساری خواسته عامه مردم است و روند حمایتی از شهردار ساری ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/86004/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول