اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان کهگیلویه برای احداث پایگاه انتقال خون دهدشت همت کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد از لزوم همت مسئولان شهرستان کهگیلویه برای احداث پایگاه انتقال خون در دهدشت سخن به میان آورد.

مسئولان کهگیلویه برای احداث پایگاه انتقال خون دهدشت همت کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، رستم حسن‌زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از پایگاه انتقال خون دهدشت اظهار داشت: عدم استقلال پایگاه انتقال خون دهدشت یکی از کمبودهای اساسی این شهرستان است.

مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که رایزنی‌های متعددی با مدیران شهرستان کهگیلویه و همچنین نماینده این شهرستان در مجلس برای کمک به احداث ساختمان پایگاه انتقال خون دهدشت داشته‌ایم، ابراز داشت: احداث پایگاه انتقال خون شهر دهدشت در اولویت برنامه‌های سازمان انتقال خون قرار دارد.

وی  با اشاره به این‌که شهر دهدشت به دلیل واقع شدن در بین چندین شهر شاخص جمعیتی لازم برای احداث پایگاه انتقال خون را دارد، ابراز داشت: معیار دیگر برای احداث پایگاه انتقال خون مراکز درمانی است که وجود بیمارستان بزرگ امام خمینی (ره) نیز این مشکل را بر طرف می‌کند.

مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جمعیت جوان و حس ایثارگری مثال‌زدنی مردمان این دیار به عنوان یک ظرفیت بزرگ در احداث پایگاه انتقال خون محسوب می‌شود.

حسن‌زاده با بیان این‌که در حال حاضر پایگاه انتقال خون دهدشت در بیمارستان دهدشت مستقر است، عنوان کرد: کمبود شدید فضای فیزیکی اصلی‌ترین مشکل این مرکز است.

وی افزود: شأن و منزلت این مردم بسیار بالا بوده و می‌طلبد که همه مسئولان به یاری سازمان انتقال خون بشتابند تا ساختمان و تجهیزاتی در خور شأن این مردم احداث شود.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: با رایزنی‌هایی که با ریاست دانشگاه علوم پزشکی و رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت داشتیم قول مساعد دادند که در تأمین زمین برای احداث ساختمان این مرکز همکاری داشته باشند.

مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد از همه مدیران شهرستان کهگیلویه برای شروع به کار و تأمین زمین برای احداث پایگاه انتقال خون تقاضای کمک کرد و افزود: بدون شک یکی از ضروری‌ترین موضوعاتی که باید مد نظر مسئولان این شهرستان قرار گیرد پایگاه انتقال خون است چرا که با احداث آن خیلی از نیازهای بیماران هموفیلی، سرطانی و خون مورد نیاز جراحی‌ها در همین شهرستان تأمین می‌شود.

حسن‌زاده یادآور شد: تا زمانی که فکری برای احداث فضای فیزیکی مناسب و ساختمان مجزا برای پایگاه انتقال خون دهدشت انجام نگیرد فعالیت‌های ما برای افزایش امکانات و تجهیزات فرآوری خون بی‌فایده است.

انتهای پیام/82008/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول