اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خبر داد

اجرای 754 کیلومتر خطوط انتقال گاز در استان سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از اجرای 754 کیلومتر خطوط انتقال گاز در دولت‏های نهم و دهم در استان سمنان خبر داد.

اجرای 754 کیلومتر خطوط انتقال گاز در استان سمنان

علیرضا جراحی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: این میزان خطوط انتقال گاز با اعتباری معادل 732.2 میلیارد تومان در سطح استان سمنان اجرا شده است.

وی گفت: یکی از بزرگ‏ترین پروژه‏های خط انتقال که در سطح استان سمنان اجرا شده و مورد بهره‏برداری قرار گرفته است، شامل خط 48 اینچ شمال - شمال‏شرق کشور به طول 600 کیلومتر در محدوده استان سمنان و با اعتباری معادل 620 میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان همچنین از اجرای خط انتقال گاز 42 اینچ میامی - دشت‏شاد به طول 110 کیلومتر و با اعتباری 100 میلیارد تومان خبر داد و گفت: هر دو خط یاد شده توسط همکاران پرتلاشمان در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اجرا شده است.

جراحی بیان کرد: این دو خط انتقال گاز از پروژه‏های استراتژیک ملی است که توانایی انتقال دو طرفه گاز را از غرب به شرق استان و برعکس دارد.

وی افزود: سه خط انتقال گاز نیز شامل خطوط انتقال گاز دو نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان و شاهرود به طول 4 هزار و 80 متر و هر دو با اعتباری معادل 2 میلیارد و 200 میلیون تومان در استان سمنان اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان همچنین از اجرای خط انتقال گاز به شهر بیارجمند و کارخانه سیمان در حال احداث این شهر به طول 40 کیلومتر و با اعتباری معادل 10 میلیارد تومان در قالب طرح‏های مهر ماندگار گاز استان سمنان خبر داد.

جراحی اضافه کرد: خطوط انتقال گاز دو نیروگاه یاد شده به بهره‏برداری رسیده و با بهره‏برداری از خط انتقال شهر بیارجمند در اوایل سال آینده، آخرین شهر استان سمنان نیز به شبکه گازرسانی متصل می‏شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: بدین ترتیب، همه شهرهای استان سمنان از نعمت گاز طبیعی بهره‏مند خواهند شد که به عنوان برگ زرین دیگری بر خدمات دولت‏های خدمت‏گزار نهم و دهم ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول