اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

صندوق توسعه و عمران شهر شیراز ایجاد شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برای دستیابی به روندی بهتر در توسعه عمرانی شهری لازم است که صندوق توسعه و عمران شهر شیراز ایجاد شود.

صندوق توسعه و عمران شهر شیراز ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمدرضا نقیب‌زاده ظهر امروز در دویست و هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: برنامه دوم توسعه عمرانی شهرداری شیراز اقدام بزرگی بود که توسط شورای سوم پیگیری شد و به زودی به تصویب می‌رسد.

وی افزود: موضوع تصویب پروژه‌های عمرانی هدف 96 نیز به عنوان طرح‌هایی که در قالب برنامه دوم توسعه شهر شیراز پیشنهاد شد به زودی به سرانجام می‌رسد.

نقیب‌زاده در ادامه تصریح کرد: موضوع اجرایی کردن این طرح‌ها بسیار مهم است و نیاز به اعتباری بیش از 10 هزار میلیارد تومان دارد که باید در طول سال‌های این برنامه برای اجرایی شدن پروژه‌های هدف 96 هزینه شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: به نظر می‌‌رسد که برای اجرایی کردن این پروژه‌ها باید راهکارهای جدیدی فراتر از آن چه که تاکنون وجود داشته اندیشیده شود و در همین راستا تشکیل صندوق ذخیره توسعه و عمران پیشنهادی کاربردی است.

این مسئول ادامه داد: این صندوق پشتوانه‌ای بزرگ در راستای اجرایی شدن طرح‌های توسعه شهر شیراز است.

ایجاد پشتوانه دائمی برای اجرای پروژه‌های بزرگ، حفظ توانمندی شهرداری در تامین منابع مالی مورد نیاز، تبدیل اموال غیرمنقول به سرمایه تولید درآمد و ذخیره بخشی از درآمد شهر با حفظ ارزش افزوده آن در گذر زمان، تعدادی از نتایج ارزنده تشکیل این صندوق بود که در کلام نقیب‌زاده به آن اشاره شد.

به گفته وی، تولید ثروت با استفاده از ظرفیت‌های شهر شیراز برای افزایش سرمایه این صندوق و اجرای برنامه‌های دوم توسعه شهر نیز از دیگر فواید تشکیل این صندوق است.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول