اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

دانشجویان مازندرانی انفجار دانشگاه حلب را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: دانشجویان مازندرانی وقوع انفجار تروریستی در دانشگاه حلب را محکوم کردند.

دانشجویان مازندرانی انفجار دانشگاه حلب را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، شورای تبیین مواضع سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری(ره) طی بیانیه‌ای وقوع انفجار تروریستی در دانشگاه حلب را محکوم کردند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: وقوع انفجار تروریستی در دانشگاه شهر حلب سوریه که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از دانشجویان بی‌گناه این دانشگاه شد، نمایانگر چهره واقعی تروریست‌هایی است که بیست و دو ماه با حمایت دشمنان مردم سوریه به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و قطر و ترکیه، این کشور را به آشوب کشانیده‌اند. این عملیات تروریستی در دانشگاه حلب، یک گناه بزرگ از منظر شرع، انسانیت و اخلاق بود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این اقدام تروریستی دانشگاه حلب حلقه‌ای از اهداف جدید تروریست‌ها علیه نهادهای علمی و آموزشی است که ارتش سوریه باید با آنان به شدت مقابله کند. مسئولیت کشتار مردم و دانشجویان مظلوم سوریه بر عهده کسانی است که از تروریست‌های سوریه حمایت و در صدد سرنگونی دولت سوریه هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز ملت مظلوم و بصیر سوریه در مقابل حجم گسترده تبلیغات همه‌جانبه علیه دولت قانونی و مقاوم بشار اسد خود را در برابر این سئوال می‌بیند که ملت سوریه چه جرمی جز حمایت از مقاومت علیه رژیم غاصب صهیونیستی مرتکب شده که باید این‌گونه پاسخ دهد؟

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تروریست‌های سلفی و کافر با عقاید متحجرانه و قشری که تحت حمایت جبهه استکبار جهانی در سوریه آتش می‌افروزند و نه تنها شیعیان بلکه مسیحیان را نیز به خاک و خون کشیده‌اند، چگونه در منطق رسانه‌ها و دولت‌های غربی به عنوان رزمندگان راه آزادی و به‌نام ارتش آزادی مورد خطاب قرار گرفته و بعضاً به عنوان نمایندگان ملت سوریه پذیرفته می‌شوند.

در بخش پایانی این بیانیه نیز آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری (ره) با اعلام انزجار از ظلم تروریست‌های ضدحقوق بشر و همدردی با ملت مقاوم سوریه این حرکت وحشیانه را محکوم و اعلام می‌دارد تنها راه حل مشکلات موجود در سوریه از طریق گفت‌وگوی سیاست قابل حل است و وظیفه مردم در چنین شرایطی داشتن بصیرت است.

انتهای‌پیام/86025/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول