اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

توسعه پیوسته اصفهان سبب تشدید آلاینده‌های جوی می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توسعه پیوسته شهر اصفهان تنها سبب افزایش چالش‌های موجود در اصفهان از جمله افزایش ترافیک و تشدید آلاینده‌های جوی می‌شود.

توسعه پیوسته اصفهان سبب تشدید آلاینده‌های جوی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید کریم داودی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه افزایش آلاینده‌های جوی از مهم‌ترین مشکلات موجود در اصفهان به شمار می‌رود، اظهار کرد: در حال حاضر جمعیت شهر اصفهان رو به افزایش است و توسعه شهر‌نشینی سبب تشدید آلودگی هوا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه جمعیت شهر اصفهان باید به شهر‌های اقماری سرازیر شود، ادامه داد: مراکز خدماتی باید در چهار نقطه از شهر ایجاد شود تا افراد بسیاری برای دریافت خدمات مختلف به مرکز شهر حرکت نکنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه توسعه پیوسته شهر اصفهان تنها سبب افزایش چالش‌های موجود در اصفهان از جمله افزایش ترافیک و تشدید آلاینده‌های جوی می‌شود، تصریح کرد: توسعه پیوسته شهر اصفهان تنها سبب ایجاد مشکلات و چالش‌های بسیاری در سطح شهر می‌شود و چنین توسعه‌ای سودی را برای مردم به همراه ندارد.

وی به ضرورت راه‌اندازی مراکز خدماتی ناحیه‌ای و منطقه‌ای در سطح شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر هنوز برنامه‌ریزی و اقدامی مناسب در راستای این موضوع در شهر اصفهان صورت نگرفته است.

داودی با اشاره به اینکه ترافیک موجود در شمال شهر اصفهان به دلیل تردد خودرو‌های سنگین در سه راه نقشینه، دولت‌آباد، عاشق‌‌آباد و هفتون به صورت چشمگیر افزایش یافته است، تأکید کرد: ترافیک موجود در این منطقه باید با استفاده از یک برنامه‌ریزی اصولی و کاربردی برطرف شود.

وی به ضرورت توسعه فضای سبز در اصفهان اشاره و اضافه کرد: مسئولان شهری علاوه بر افزایش فضای سبز باید در راستای حفظ و افزایش کیفیت فضای سبز موجود در شهر حرکت کنند.

انتهای پیام/63004/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول