اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی

حبیبی مربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان معلول کشور شد

خبرگزاری فارس: مربی با تجربه ورزش جانبازان و معلولین قم به عنوان مربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان معلول کشورمان در مسابقات آسیایی و جهانی انتخاب شد.

حبیبی مربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان معلول کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مربی پرتلاش و با‌تجربه ورزش جانبازان و معلولین قم در حالی به عنوان مربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین جوانان کشورمان انتخاب شد که پیش از این سابقه مربیگری تیم ملی نابینایان کشورمان در رقابت‌های جهانی آمریکا را در کارنامه داشت.

محمدرضا حبیبی در حالی به عنوان مربی تیم ملی وزنه‌برداری رده سنی جوانان جانبازان و معلولین کشور از امروز تمرین ملی‌پوشان را زیر نظر می‌گیرد که با نظر انجمن وزنه‌برداری فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، اردوی تیم ملی با حضور چهره‌های شاخص کشور برگزار می‌شود.

محمدرضا حبیبی با سابقه ریاست هیئت ورزش‌های بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم و همچنین مربیگری در تیم‌های مختلف ورزش جانبازان، معلولین، نابینایان و کم‌بینایان استان قم، تیم ملی را در رقابت‌های آتی جهانی و آسیایی همراهی خواهد کرد.

به همین منظور با دعوت از 22 وزنه‌بردار نخستین مرحله اردو آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان دارای معلولیت آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان آماده مسابقات مهم پیش‌رو می‌شوند.

این در حالی است که براساس اعلام انجمن وزنه‌برداری فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، وزنه‌برداران نوجوان و جوان دارای معلولیت از 10 استان کشور به این مرحله از برنامه‌ها و اردوی آماده‌سازی تیم ملی فراخوانده شده‌اند.

ملی‌پوشان وزنه‌برداری کشورمان از استان‌های اردبیل، البرز، بوشهر، اصفهان، لرستان، تهران، گیلان، مازندران، خراسان رضوی و کرمانشاه در این اردو حضور دارند و خبری از وزنه‌برداران قمی نیست.

تمرینات این تیم زیر نظر علی فخرآور، محمد‌رضا حبیبی و عبدالله فکور انجام می‌شود، ضمن اینکه کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین از 29 دی‌ماه تا سوم بهمن‌ماه میزبان این ورزشکاران خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول