اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واگذاری قراردادهای قطعات مالکان خاوران

انتظار 1111 تبریزی پس از 25 سال به سر آمد

خبرگزاری فارس: شهردارتبریز از آغاز واگذاری قراردادهای قطعات مسکونی خاوران پس از انتظار 25 ساله مالکان این قطعات خبر داد و گفت: با واگذاری این قرادادها به یک هزار و 11 نفر از مالکان، به زودی شاهد تحول اساسی در توسعه خاوران باشیم.

انتظار 1111 تبریزی پس از 25 سال به سر آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار کرد: ‌عملیات وسیع عمرانی در منطقه خاوران آغاز شده و ‌ساخت و سازهای شهری در این منطقه به عنوان یکی از مدرن‌ترین مجموعه‌های مسکونی کشور از فعالیت‌های انجام گرفته است.

وی ادامه داد: برای رونق ساخت و ساز در خاوران و به دنبال تشکیل جلسه‌ای که باحضور  استاندار آذربایجان‌شرقی  و مدیران نهادها و شرکت‌های خدماتده از قبیل آب و برق و گاز در آبان ماه جاری برگزار شد امید می‌رود با واگذاری قراردادهای قطعات خاوران به یک هزار و 11 نفر از مالکان، به زودی شاهد تحول اساسی در توسعه خاوران باشیم.

شهردارتبریز همچنین  با اعلام اینکه  آسمان جدید تبریز از افق خاوران سربلند می‌کند آن را مایه دلگرمی شهروندان در توسعه آتی این شهرک دانست و تاکید کرد: آماده سازی این تعداد از قراردادها در نوع خود گام بلند و زیر بنایی در رشد و توسعه شهرک خاوران محسوب می‌شود.

مهندس نوین در بخش دیگری از سخنان خود  از شهروندان و مالکین قطعات این شهرک خواست تا در اسرع وقت با مراجعه به شهرداری منطقه9  نسبت به اخذ قراردادهای قطعات خود اقدام نمایند.

وی درخاتمه  با اشاره به  مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی‌ بر اعمال تخفیف 10 درصدی به کلیه متقاضیان اخذ پروانه ساختمانی در سه ماهه چهارم سال 91 به شرط پرداخت نقدی آن را فرصتی مناسب و مغتنم برای مالکین این قطعات دانست که می تواند گام بزرگ ‌در توسعه شهرک خاوران و اسکان پذیری این شهرک به حساب آید. 

انتهای پیام/60002/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول