اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

ساختار برخورد با متخلفان ساختمانی در اصفهان باید تغییر یابد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساختار فعلی موجود در کلان‌شهر اصفهان در راستای برخورد با مختلفان ساختمانی مربوط به 40 سال گذشته است و این ساختار باید تغییر کند.

ساختار برخورد با متخلفان ساختمانی در اصفهان باید تغییر یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی بهبهانی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت رودخانه زاینده‌رود از مهم‌ترین خواسته‌ها و مطالبات مردم اصفهان به شمار می‌رود، اظهار کرد: طی سال‌های اخیر با برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مختلف در راستای آسیب‌شناسی مشکل خشکسالی زاینده‌رود تلاش کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه خشکسالی‌های اخیر، نوع اقلیم، بار‌گذاری‌های جدید، عدم رعایت قانون توزیع عادلانه آب و برداشت‌های بی‌رویه آب از مهم‌ترین عوامل خشکسالی زاینده‌رود به شمار می‌رود، ادامه داد: دولت و مسئولان باید تدابیر لازم را برای برطرف شدن مشکلات موجود در زمینه خشکسالی رودخانه زاینده‌رود به کار بگیرند و خشکسالی زاینده‌رود یک تهدید برای کشور و استان است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه نبود هوای پاک در کلان‌شهر اصفهان یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در اصفهان است، تصریح کرد: توسعه نا‌پایدار صنایع از مهم‌ترین دلایل افزایش آلودگی هوا در کلان‌شهر اصفهان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه کلان‌شهر اصفهان عوارض توسعه‌هایی را پرداخت می‌کند که این توسعه‌ها از گذشته در اصفهان ایجاد شده است، اضافه کرد: در حال حاضر بسیاری از واحد‌های صنعتی آلاینده اصفهان در غرب کلان‌شهر اصفهان مستقر هستند.

بهبهانی با اشاره به اینکه ساختار فعلی موجود در کلان‌شهر اصفهان  در راستای برخورد با متخلفان ساختمانی مربوط به 40 سال گذشته است و این ساختار باید تغییر کند، تاکید کرد: ایجاد پلیس ساختمان از راهکار‌های اصولی در راستای برخورد با متخلفان در ساختمان‌ها به شمار می‌رود و با اجرای این طرح حقوق شهروندی نیز رعایت می‌شود.

وی افزایش بی‌رویه وسایل نقلیه خصوصی را در شهر‌ها طبیعی دانست و افزود: مسئولان باید با ایجاد بستر‌های توسعه حمل و نقل عمومی تردد وسایل نقلیه شخصی را در سطح شهر‌ها کاهش بدهند.

انتهای پیام/63004/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول