اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد

برنامه‌های آموزشی در نمایشگاه آشنایی با اعتیاد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد پیشگیری از اعتیاد خراسان رضوی گفت: برنامه‌های آموزشی با موضوعات مختلف در نمایشگاه آشنایی با اعتیاد در مشهد برگزار می‌شود.

برنامه‌های آموزشی در نمایشگاه آشنایی با اعتیاد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا ملکی، ظهر امروز در نشست خبری شبکه اجتماع محور شبکه سازمان‌های مردم نهاد اظهار کرد: نمایشگاه « آشنایی با اعتیاد» از 17 تا 21 اسفندماه در مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه بهاره در  نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا می‌شود و موضوعات مختلفی مانند آشنایی با اعتیاد و مواد مخدر، عوارض مواد مخدر، نگرش جامعه به فرد معتاد، آموزش در جهت کاهش خطای اعتیاد به نمایش در می‌آید.

رئیس بنیاد پیشگیری از اعتیاد خراسان‌رضوی برگزاری کلاس‌های جانبی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و روانشناسی را از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد.

در ادامه زهرا نهبندان، کارشناس اجتماع محور استان خراسان‌رضوی نیز پیشگیری را امری دیربازده و خوب بازده دانست و بیان کرد: شبکه اجتماع محور خراسان‌رضوی ظرفیت بالقوه‌ای برای همکاری دستگاه‌ها و افراد مختلف جامعه دارد که افراد متمایل می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

در ادامه جعفر رجبی، روانپزشک و کارشناس سازمان بهزیستی اظهار کرد: یکی از کارهای اجتماع محور حمایت‌یابی در راستای رسیدن به اهداف است که حامی اصلی سازمان بهزیستی خراسان‌رضوی و در کنار آن نیز دادگستری، شورای حل اختلاف و اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی شبکه را حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/70009/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول