اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور

اسکی‌بازان برتر همدان شناخته شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت اسکی استان همدان گفت: مسابقات انتخابی اسکی استان همدان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور با اعلام نفرات برتر در دو بخش بانوان و آقایان به پایان رسید.

اسکی‌بازان برتر همدان شناخته شدند

ایرج جباری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: مسابقات انتخابی اسکی استان گرامیداشت اصغر افراشته بنیانگذار اسکی در همدان در رشته مارپیچ بزرگ در دو بخش بانوان و آقایان با حضور بیش از 40 اسکی باز از سراسر استان برگزار شد که با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان با حضور 26 اسکی‌باز برگزار شد که در نهایت رضا خوشدلان، وحید علافچی و آرمین جوشقانی بهترین عملکرد را در بین بقیه رقبا داشتند و به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

به گفته دبیر هیئت اسکی استان همدان در بخش جوانان هفت ورزشکار حضور داشتند که در نهایت نوید ارجمندیان قهرمان شد و اردوان لیلاچیان در جایگاه دوم ایستاد و آرمین زربخت به عنوان سومی در این رده سنی بسنده کرد.

جباری به حضور پررنگ بانوان اسکی‌باز همدانی در مسابقات انتخابی استان اشاره کرد و یادآور شد: رشته اسکی در بین جوانان به خصوص بانوان همدانی علاقمند به این رشته مفرح از جایگاه خوبی برخوردار شده و در این دوره از مسابقات شش بانوی اسکی‌باز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان یاسمین جوشقانی به مقام نخست دست یافت، سهیلا یادگاری دوم شد و اکرم جعفری در جایگاه سوم این مسابقات ایستاد.

وی در پایان اذعان داشت: پیست تاریک‌دره همدان هم‌اکنون جزو پیست‌های بین‌المللی کشورمان محسوب می‌شود و هم اکنون تمام تجهیزات مورد نیاز پیست از جمله دستگاه برف‌کوب، سی‌یژ، دستگاه بالابر در این پست فراهم شده و در تمام روزهای ایام هفته پذیرای علاقه‌مندان رشته مهیج از سراسر کشور است.

انتهای پیام/2499/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول