اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت راه‌های پایانه‌های مازندران:

پرحادثه‌خیزترین محور مازندران شناسایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران گفت: محور نور ـ نوشهر به عنوان پرحادثه‌خیزترین محور مازندران شناسایی شد.

پرحادثه‌خیزترین محور مازندران شناسایی شد

محمد پورتیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: وقوع به طور متوسط هفت تصادف و کشته شدن دو نفر و مجروح شدن هشت نفر در سوانح رانندگی در هر ماه، محور نور ـ نوشهر را به پرحادثه‌خیزترین محور استان مازندران تبدیل کرده است که از بیشترین تعداد تصادفات و تلفات ناشی از آن برخوردار است.

وی تصریح کرد: از این‌رو آمادگی هر چه بیشتر در برخورد با سوانح احتمالی در این محور و مدیریت آن‌ها در کنار مجموعه اقدامات مهندسی به منظور ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز از مهم‌ترین عوامل در کاهش هر چه بیشتر تلفات و خسارات ناشی از وقوع حوادث رانندگی در این محور است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران عنوان کرد: بر این اساس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل ‌و نقل و پایانه‌های استان مازندران با توجه به رسالت خود در هوشمندسازی جاده‌ها که از مهم‌ترین نتایج آن، کاهش زمان واکنش به رخدادها و حوادث جاده‌ای نظیر رسیدن نیروهای امدادی، پلیس، راهداری و ... است، تجهیز محور مذکور به سایت‌های نظارت تصویری را در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: بر این اساس اخیراً با بهره‌برداری از سایت نظارتی محور نور _ نوشهر در منطقه رویان، تعداد سایت‌های نظارت تصویری هوشمند در این محور به دو عدد افزایش یافته و بخش عمده‌ای از نقاط حادثه‌خیز این محور زیرپوشش نظارتی این سایت‌ها قرار گرفته‌‌اند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران در پایان گفت: تجهیز سایر محورهای حادثه‌خیز به سایت‌های نظارت تصویری را می‌توان از مهم‌ترین اقدامات این اداره کل در سال ‌جاری برشمرد.

انتهای‌پیام/2296/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول