اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

6200 هکتار از عرصه‌های طبیعی خمین سنددار شدند

خبرگزاری فارس: رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری خمین از سنددار شدن 6 هزار و 200 هکتار از عرصه‌های طبیعی و ملی این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

6200 هکتار از عرصه‌های طبیعی خمین سنددار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی استان مرکزی، احمدرضا اسدی اظهار داشت: از مجموع 169 هزار و 68 هکتار اراضی موات و ملی این شهرستان برای 154 هزار و 929 هکتار سند صادر شده است.

وی تصریح کرد: مابقی اراضی نیز به واسطه آن که بر سر مالکیت آن‌ها با اشخاص حقیقی و حقوقی اختلاف وجود دارد، تعدادی از این پرونده‌ها درحال بررسی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی نیز بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه حفظ و حراست از عرصه‌های طبیعی در هفته منابع طبیعی تأکید کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی منابع طبیعی استان مرکزی یوسف یوسفی در جلسه ستاد هفته منابع طبیعی و آبخیزداری که با حضور اعضای شورای هماهنگی اداره کل در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: هفته منابع طبیعی و آبخیزداری سال جاری باید با برنامه‌ریزی دقیق، مشارکت دستگاه‌های مرتبط، آحاد مردم، مسئولان و با گرایش به سمت مخاطبین، بهره‌برداران، مجریان، دهیاران و همیاران طبیعت برگزار شود.

وی تصریح کرد: هفته منابع طبیعی نمادی است از فعالیت‌ها و اقدامات که درطول سال انجام گرفته که باید در این هفته اطلاع رسانی و از همه مهم‌تر فرهنگ سازی را گسترش و ترویج دهیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی تاکید کرد: باید در هفته منابع طبیعی تلاش کنیم تا از توان و ظرفیت همه دستگاه‌ها در زمینه هر چه بهتر برگزار کردن این هفته بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/87002/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول