اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه طبس:

هجوم به کشور «مالی» نشان‌دهنده رشد اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه طبس گفت: هجوم مکرر دشمنان اسلام به کشورهای مسلمان به روش‌های مختلف و سکوت مجامع بین‌المللی نشان‌دهنده رشد و پیشرفت اسلام، و ترس و هراس دشمنان از عظمت و قدرت اسلام است.

هجوم به کشور «مالی» نشان‌دهنده رشد اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس، درباره حمله فرانسه به کشور مالی اظهار داشت: همواره شاهد هجوم دشمنان اسلام به کشورهای مختلف مسلمان و کشتار مسلمانان بوده و هستیم که از جمله آن کشتار مسلمانان کشورهای مصر، لیبی، بحرین، میانمار و سوریه است.

وی ادامه داد: به تازگی دولت فرانسه به بهانه‌های واهی از زمین و هوا اقدام به لشکرکشی به کشور مالی کرده و مردم بی‌گناه این کشور را به خاک و خون کشیده است، اما در عین حال سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل که همیشه داد از حقوق بشر می‌زنند در مورد این اقدام فرانسه، خفقان گرفته‌اند.

خطیب جمعه طبس تصریح کرد: تکرار هجوم به کشورهای مسلمان به روش‌های مختلف و سکوت مجامع بین‌المللی نشان‌دهنده رشد و پیشرفت اسلام، و ترس و هراس دشمنان از عظمت و قدرت اسلام است که قدرت امروز اسلام و بیداری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه همچنین بصیرت ملت ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایان یافتن ماه‌های محرم و صفر و آغاز ایام برگزاری مراسم جشن ازدواج، یادآور شد: برگزاری جشن ازدواج ممکن است آسیب‌هایی از قبیل تعیین مهریه‌های زیاد، چشم و هم‌چشمی، برگزاری جشن همراه با گناه و... داشته باشد که بر همین اساس لازم است زوج‌های جوان و خانواده‌ها در این زمینه دقت لازم را داشته باشند تا خدای ناخواسته آغاز یک زندگی مشترک با گناه همراه نشود و میمنت و مبارکی پیوند ازدواج حفظ شود.

تبریک سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت، گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تأکید بر حضور گسترده مردم در برنامه‌های دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن، تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و شهادت حضرت محسن فرزند حضرت علی(ع)، و اشاره به سالروز اعدام انقلابی حسنعلی منصور در سال 1343 به‌وسیله فدائیان اسلام، از دیگر سخنان حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

انتهای پیام/90001/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول