اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رودهن مطرح کرد

فعالیت 180 شبکه فارسی‏زبان علیه فرهنگ اسلامی

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن گفت: در حال حاضر، بیش از 180 شبکه فارسی‏زبان وابسته به غرب، فرهنگ اسلامی کشورمان را مورد هدف قرار داده‌اند.

فعالیت 180 شبکه فارسی‏زبان علیه فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی بخشداری رودهن، رضا طاهرخانی در جمع شماری از مسئولان بخش رودهن اظهار داشت: رعایت حجاب و عفاف از سوی خداوند بر بشر واجب شده است و حفظ این ارزش، موجب برقراری آرامش، استحکام زندگی و حفظ ارزش‏های اخلاقی در جامعه می‏شود.

وی ادامه داد: بیش از 180 شبکه فارسی‏زبان در دنیا بر روی فرهنگ و اعتقادات دینی و مذهبی ما برنامه‏ریزی کردند.

طاهرخانی اضافه کرد: تنها قصد شوم این شبکه‏های فاسد، تغییر تفکر جوانان و نوجوانان ولایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بخشدار رودهن با بیان اینکه حفظ حرمت زن در جامعه به استحکام بنیان خانواده می‏انجامد، ادامه داد: خداوند مرد را از نظر جسمی و زن را از نظر عاطفی والاتر قرار داد و این مسئله، حکومت زن بر دل را تبیین می‏کند.

وی ادامه داد: اگر زنان به حجاب و عفاف سفارش ‏شده از سوی خداوند عمل کنند، موجبات دور شدن افکار حرام را برای خود و جامعه‏شان فراهم خواهند کرد.

طاهرخانی با تأکید بر اینکه دستگاه‏های اجرایی باید با ارائه استعدادهای ملی و تیم‏های متخصص و محقق دانشگاهی خود باعث ارتقای سطح فرهنگی جامعه شوند، تصریح کرد: صدا و سیما می‏تواند به این بهانه، سلسله برنامه‏هایی را تهیه و تدوین کند.

بخشدار رودهن افزود: هر چه مقدمات این برنامه دقیق‏تر و مدون‏تر انجام شود، دستاوردهای به ‏دست آمده عمیق‏تر خواهد بود.

انتهای پیام/67009/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول