اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری ورامین خبر داد

سقوط شهروند ورامینی به داخل چاهک آسانسور

خبرگزاری فارس: یک شهروند ورامینی به علت نقص آسانسور به داخل چاهک آسانسور سقوط کرد.

سقوط شهروند ورامینی به داخل چاهک آسانسور

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: به‌علت نقص فنی آسانسور مجتمع مسکونی مهستان ورامین، یکی از ساکنان این مجتمع به درون چاهک آسانسور سقوط کرد.

محمد خانی ادامه داد: صبح امروز پس از تماس با سامانه 125 این سازمان، مأموران ایستگاه شماره یک مرکزی و سه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و عملیات نجات بخشی فرد حادثه دیده را آغاز کردند.

وی با اشاره به علت این حادثه افزود: در این حادثه یک نفر خانم ساکن مجتمع مسکونی مهستان واقع در حوالی میدان بسیج ورامین به علت نقص قفل خودکار درب آسانسور، هنگام ورود به آن، به درون چاهک آسانسور سقوط کرد و موجب مصدومیت وی شد.

خانی افزود: پس از انجام عملیات نجات بخشی و بیرون آوردن مصدوم از درون چاهک آسانسور که با همکاری و نظارت اورژانس 115 انجام شد، وی جهت درمان به نیروهای اورژانس تحویل داده شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در پایان گفت: پس از پایان عملیات، محل حادثه جهت پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار بعدی ایمن‌سازی و با نصب نوار حفاظتی تا رفع نقص آسانسور مسدود شد. 

انتهای‌پیام/2462/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول