اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

صبا دست نیافتنی شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در دیداری از هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال، از سد شهرداری ساوه گذشت و فاصله خود با تیم دوم جدول رده‌بندی را افزایش داد.

صبا دست نیافتنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته هجدهم چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب با برگزاری چهار مسابقه آغاز شد و طی آن تیم فوتسال صبای قم در دیداری خانگی موفق به شکست تیم فوتسال شهرداری ساوه شد.

روند موفقیت‌های تیم فوتسال صبای قم ادامه یافت و این تیم قدرتمند بدون حضور دو بازیکن کلیدی خود، در دیدار خانگی شهرداری ساوه را شکست داد.

فوتسالیست‌های صبای قم به عنوان مدعیان کسب قهرمانی لیگ چهاردهم در حالی که در این دیدار در مقابل دیدگان تماشاگران خودی بازی می‌کردند، در نیمه نخست بازی بسیار خوبی در مقابل حریف سرسخت خود ارائه کردند و حتی سه گل نیز درون دروازه تیم شهرداری ساوه قرار دادند تا در دیداری که به نظر می‌رسید برای صبا سخت و دشوار باشد، یک پیروزی دلچسب در انتظار صبا باشد.

در این مسابقه که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود و دو تیم در تمام لحظات مسابقه جدالی نزدیک و نفس‌گیر داشتند، نیمه نخست با برتری سه بر صفر صبای قم به پایان رسید در حالی که در این بازی علی‌اصغر حسن‌زاده به دلیل محرومیت غایب سرشناس صبا بود و محمدحسین کوهستانی، علیرضا وفایی و میثم ایلانلو موفق به گشودن دروازه تیم شهرداری ساوه شدند.

در نیمه دوم صبا یک گل دیگر توسط محمد کرمانی بر تعداد گل‌های زده خود افزود تا بعد از هفت پیروزی و یک تساوی در خانه، در مقابل تیم فوتسال شهرداری ساوه نیز به هشتمین پیروزی خود در دیدارهای خانگی دست یافته و با تکرار پیروزی بازی دور رفت مقابل تیم شهرداری ساوه، چهاردهمین پیروزی خود را در لیگ چهاردهم رقم زده و قمی‌ها یک گام دیگر به سوی قهرمانی حرکت کنند.

فوتسالیست‌های تیم شهرداری ساوه که در این دیدار حرفی برای گفتن نداشتند، نیمه دوم را برخلاف نیمه اول خوب سپری کردند و حتی آنها قبل از گل چهارم صبا توسط مصطفی ظریفیان به تک گل خود دست یافتند اما در ادامه بازی این صبا بود که جریان مسابقه را در کنترل خود داشت و بدین ترتیب به صدرنشینی خود ادامه داد.

با گل‌های بازیکنان صبا در این دیدار تعداد گل‌های زده آنها به 90 گل رسید تا صبا همچنان دارای بهترین خط حمله لیگ برتر باشد، ضمن اینکه تیم فوتسال صبای قم با کسب این پیروزی 44 امتیازی شد و با این تعداد امتیاز جایگاه خود را در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تحکیم بخشید.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول