اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال چهارمحال وبختیاری:

مشکلات مالی مشکل عدم توسعه ورزش در چهارمحال و بختیاری است

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت فوتبال چهارمحال وبختیاری گفت: مشکلات مالی و نبود اعتبارات لازم مهم‌ترین مشکل عدم توسعه ورزش در چهارمحال و بختیاری است.

مشکلات مالی مشکل عدم توسعه ورزش در چهارمحال و بختیاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعید زارع ظهر امروز در مراسم انتخاب خود به عنوان رئیس هیئت فوتبال این استان، اظهار داشت: موج جدیدی باید در فوتبال چهارمحال و بختیاری ایجاد شود تا بار دیگر شاهد حضور فعال فوتبال دوستان در این استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه این استان را نمی‎توان با شهرهای بزرگ کشور از جمله تهران و اصفهان مقایسه کرد، افزود: اگر چه این استان در مقایسه دارای امکانات مالی محدودی است اما در مقایسه با استان‌های دیگر کشور از جمله یاسوج و لرستان چیزی کم ندارد که امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان استان بتوانیم یک تیم فوتبال در سطح لیگ کشور تشکیل دهیم.

زارع با اشاره به اینکه وجود آموزشگاه‌ها نقش مهمی در توسعه ورزش فوتبال در چهار محال وبختیاری دارد، خاطرنشان کرد: به روز بودن داوران و مربیان استان نقش مهمی در توسعه فوتبال خواهد داشت.

 رئیس جدید هیئت فوتبال چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه تاریخچه فوتبالی استان در حال حاضر وجود ندارد گفت: در گذشته تیم‌های فوتبال و بازیکنان خوبی در استان ما فعالیت می‌کردند و در برابر تیم‌های خوب کشور نتایج مطلوبی گرفته‌ اما امروزه از آن تیم‌ها و بازیکنان خبری نیست.

به گزارش فارس، این مراسم با حضور رئیس فدارسیون کشور، رئیس دپارتمان داوری کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از روسای هیئت‌های شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام/68008/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول