اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری منطقه یک تهران (شمیرانات):

دیواره‏های شهری شمیرانات زیباسازی شد

خبرگزاری فارس: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک تهران (شمیرانات) از زیباسازی دیواره‏های شهری شمیرانات خبر داد.

دیواره‏های شهری شمیرانات زیباسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از شهرداری منطقه یک تهران (شمیرانات)، مجید نوربخش گفت: نماها و دیواره‏های شهری شمال تهران با هدف پاک‏سازی آلودگی‏ها و آرام‏سازی فضاهای بصری با طرح و نقش‏های هنری زیباسازی شد.

نوربخش افزود: از ابتدای سال‏جاری تاکنون بیش از هشت نقطه از نماها و مکان‏های عمومی شمال تهران به مساحت یک‏هزار و 172 متر مربع با طرح‏های شهری زیباسازی شد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک تهران (شمیرانات) بیان کرد: یکی از ویژگی‏های نقاشی‏های دیواری، معرفی حماسه‏سازان جنگ تحمیلی است که هر زمان از کنار چهره این سروقامتان می‏گذریم، به خود می‏بالیم که وطنی شهیدپرور داریم.

وی یادآور شد: تصویر شهید «جعفر پیشه» در خیابان شهید نجابت‏جو به همین منظور کشیده شده است.

نوربخش ادامه داد: ترسیم نقش‏هایی از طبیعت در خیابان نوبنیاد، دیوار مدرسه شهید معصومی، خیریه بهنام دهش‏پور و ورزشگاه شهید عقیلی از جمله این نقاشی‏های دیواری است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک تهران (شمیرانات) گفت: در اجرای این طرح‏ها از تکنیک رنگ آکریلیک و رنگ روغن استفاده و راحتی درک آن توسط مخاطبان و ارتباط و هم‏خوانی آن با فضای مجاور از ویژگی‏های طرح‏های اجرا شده است.

انتهای پیام/2568/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول