اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تراب محمدی خبر داد

افزایش 1800 تخت به ظرفیت هتل‌های آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: تا پایان سال‌جاری بیش از یک هزار و 800 تخت به مجموع ظرفیت هتل‌ها و مهمانپذیرهای استان افزوده می‌شود.

افزایش 1800 تخت به ظرفیت هتل‌های آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی در جلسه ستاد تسهیلات سفر استان اظهار کرد: از نوروز سال 91 تا پایان آذرماه جاری، با بهره‌برداری از دو هتل و پنج هتل آپارتمان، بیش از یک هزار و 200 تخت به ظرفیت اماکن اقامتی استان افزوده شده است.

وی تصریح کرد: دو هتل در شهرستان‌های عجب‌شیر و کلیبر با مجموع ظرفیت 660 تخت نیز در دست بهره‌برداری قرار دارد که با افتتاح آنها مجموعا بیش از یک هزار و 800 تخت به ظرفیت اماکن اقامتی آذربایجان‌شرقی اضافه می‌شود.

محمدی از نوسازی و بهسازی 12 مهمانپذیر استان در سال ‌جاری خبر داد و گفت: روند نوسازی اماکن اقامتی آذربایجان‌شرقی سال گذشته با بهبود وضعیت هتل‌ها آغاز شده و امسال با بهسازی مهمانپذیرها ادامه یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یادآور شد: در سال‌جاری برای 81 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان مجوز فعالیت صادر شده و پروانه فعالیت شش دفتر نیز به دلیل تخلف لغو شده است.

محمدی با اشاره به حجم وسیع گردشگران سلامت ورودی به استان، تصریح کرد: گردشگری آذربایجان‌شرقی با ورود تعداد زیادی از گردشگران سلامت و درمان در سال‌جاری بسیار خوب بوده و رونق گرفتن بازار داد و ستد و در نتیجه بی اثر شدن تحریم‌ها را در این حوزه در پی داشته است.

وی همچنین از آمادگی و تلاش تمام اعضای ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی برای فراهم آوردن سفری شاد، ایمن و با خاطره‌ای خوب برای گردشگران در نوروز سال 92 خبر داد.

انتهای پیام/60002/ج/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول