اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر:

80 میلیون ریال برای ساماندهی مزار هر شهید نیاز است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر گفت: برای ساماندهی مزار هر شهید 8 میلیون تومان هزینه می‌شود.

80 میلیون ریال برای ساماندهی مزار هر شهید نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد حاجی‌زاده شامگاه چهارشنبه در بازدید از روند ساماندهی گلزارهای شهدای دشتستان اظهار داشت: شهدا حق بسیار بزرگی بر گردن جامعه دارند و بخش عظیمی از موفقیت‌های نظام اسلامی مرهون شهدای گرانقدر است.

وی افزود: تکریم خانواده‌های شهدا امری لازم و ضروری در هر شرایطی است و باید در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی چند سال اخیر در راستای ساماندهی گلزار شهدا در مناطق مختلف استان اقدامات گسترده‌ای انجام شده و در برخی از مناطق شاهد تکمیل این پروژه هستیم.

حاجی‌زاده با اشاره به وضعیت ساماندهی گلزارهای شهدای دشتستان تصریح کرد: در دشتستان 73 گلزار شهدا داریم و این شهرستان بیشترین تعداد شهید در استان را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون ساماندهی 14 گلزار شهدا در دشتستان به طور همزمان در دست اجراست که امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن تکمیل شوند.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر با بیان اینکه برای ساماندهی مزار هر شهید 80 میلیون ریال اعتبار نیاز است، افزود: برای ساماندهی مزار هر شهید 8 میلیون تومان هزینه می‌شود که بخشی از اعتبارات از محل اعتبارات تملک دارایی هر شهرستان و بخشی نیز از محل منابع داخلی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین می‌شود.

حاجی‌زاده اظهار داشت: تداوم راه شهدا باید در دستور کار همه مردم و مسئولان قرار گیرد و باید به وصیت‌نامه شهدا توجه بیشتری شود.

وی گفت: الگوبرداری از شهدا در رسیدن به موفقیت بسیار تاثیرگذار است و همه برای سعادت دنیا و آخرت باید در راه شهدا گام برداریم.

انتهای پیام/2451/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول