اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور

همسایگان جدول لیگ برتر برای کسب پیروزی جدال می‌کنند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور مهمان پرسپولیس تهران می‌شود.

همسایگان جدول لیگ برتر برای کسب پیروزی جدال می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور عصر جمعه 29 دی جاری با برگزاری هفت مسابقه دنبال می‌شود.

در یکی از این دیدارها تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و داماش گیلان از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

این دو تیم در حالی در این دیدار رویاروی یکدیگر قرار می‌گیرند که پرسپولیسی‌ها  در نیم فصل دوم و با سرمربی جدید خود تاکنون نتایج خوبی گرفته‌اند و در مقایسه با چند هفته پیش از شرایط بهتری برخوردار هستند هر چند شایعه استعفای رویانیان از مدیر عاملی پرسپولیس در چند روز اخیر تا حدودی این تیم را به کانون خبرهای حاشیه‌ای بدل کرده اما بدون تردید پرسپولیسی‌ها که از جایگاه کنونی خود در جدول رضایت ندارند با پیروزی در مقابل داماش ضمن گرفتن انتقام شکست دور رفت، می‌توانند با صعود در جدول رده‌بندی با روحیه بهتری به استقبال دربی پایتخت بروند.

داماشی‌ها نیز که در دور برگشت لیگ برتر هنوز بردی را در کارنامه به ثبت نرسانده‌اند تمام تلاش خود را برای پیروزی در برابر پرسپولیس به کار می‌بندند زیرا داماش هر دو دیدار آخر خود در لیگ برتر مقابل پرسپولیس را با برد پشت سر گذاشته است.

با توجه به وضعیت داماش در جدول رده‌بندی، کسب امتیاز در تهران برای نماینده فوتبال گیلان اهمیت زیادی دارد و قطعا کسب امتیاز از این دیدار خارج از خانه شیرینی ویژه‌ای برای هواداران داماش به همراه خواهد داشت به ویژه اینکه تعداد زیاد مصدومان داماش از دغدغه‌های اصلی سرمربی داماش در این مصاف به شمار می‌رود.

داماش و پرسپولیس در این دیدار محرومی ندارند اما داماشی‌ها به دلیل مصدومیت حسن رودباریان، مرتضی ابراهیمی، محمدرضا مهدوی، بوباکارکبه و افشین چاووشی، احتمالا این نفرات را برای این بازی در اختیار نخواهند داشت و همچنین علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا را نیز می‌توان از بازیکنان مصدوم پرسپولیس نامید.

داماش  با هدایت حمید درخشان تا قبل از این دیدار با کسب 24  امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و  پرسپولیس با 26 امتیاز در مکان دوازدهم این جدول و در همسایگی  داماش قرار دارد.

دیدار رفت این دو تیم در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در رشت با نتیجه یک بر صفر با برتری داماش به پایان رسیده بود.

به گزارش فارس، داماش و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر تاکنون 13 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم پرسپولیس 8 برد و  سهم داماش 3 برد بوده و 2 بار نیز بازی این دو تیم با تساوی به پایان رسیده است.

ا‌نتهای پیام/84001/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول