اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران خبر داد

جابه‌جایی روزانه 130 میلیون متر مکعب گاز در استان‌های سردسیر

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران گفت: این منطقه امکان جابه‌جایی روزانه 130 میلیون متر مکعب گاز را به استان‌های سردسیر فراهم کرده است و در حال حاضر 92 میلیون متر مکعب گاز به منطقه وارد و مصرف می‌شود.

جابه‌جایی روزانه 130 میلیون متر مکعب گاز در استان‌های سردسیر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز یدالله بایبوردی ظهر امروز در بیست و ششمین نشست اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان آذربایجان‌شرقی به میزبانی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران در تبریز با اشاره به جایگاه این منطقه به عنوان یکی از مناطق دهگانه شرکت انتقال گاز و زیرمجموعه‌های صنعت نفت اظهار کرد: با توجه به اهمیت صنعت گاز و خدمات گسترده‌ای که این صنعت عظیم به عموم مردم ارائه می‌دهد، اطلاع رسانی شفاف و دقیق در این حوزه دارای اهمیت بسزایی است.

وی با بیان اینکه انتقال گاز این منطقه عملیاتی با بهره‌گیری از سه خط لوله شامل خطوط لوله چلوند، سراب-تبریز، زنجان-تبریز و تکاب-شاهین‌دژ-میاندوآب انجام می‌شود، افزود: مجموعه این خطوط امکان جابه‌جایی روزانه 130 میلیون متر مکعب گاز را به استان‌های سردسیر فراهم کرده است و در حال حاضر 92 میلیون متر مکعب گاز به منطقه وارد و مصرف می‌شود.

مدیر منطقه 8 در ادامه به اهمیت جایگاه روابط عمومی اشاره کرد و افزود: روابط عمومی‌ها نقش چشمگیری در انعکاس عملکردها، شناخت و تنویر افکار عمومی و همچنین انتقال نیازها به دستگاه‌های دیگر ایفا نموده و صیانت از سرمایه‌های انسانی و ملی در گروه تعامل و ارتباط روابط عمومی‌های سازمان‌هاست.

وی از خطوط لوله به عنوان شریان‌های حیاتی اقتصاد کشور نام برد و با بیان اهمیت حفظ حریم خطوط لوله متذکر شد: آگاه سازی مردم در زمینه رعایت حریم خطوط لوله و مسائل ایمنی از جمله مواردی است که روابط عمومی‌های سازمان‌ها باید به آن توجه ویژه داشته و منطقه هشت را یاری کنند.

رئیس روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان نیز در این نشست گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها محل مناسبی برای طرح ایده‌ها، فکرها و پیشنهادات سازنده در جهت تسهیل در امور و ارائه راهکارهای جدید در عرصه اطلاع رسانی است.

جواد آهنگری افزود: بی‌تردید ارتباط و تعامل گسترده میان روابط عمومی‌ها با یکدیگر نقش بسیار مهم و سازنده‌ای در همفکری و هماهنگی در برگزاری مراسمات و مناسبت‌های ملی و فرهنگی دارد.

محمدرضا بخشعلی‌زاده رئیس روابط عمومی منطقه 8 و عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان نیز با تاکید بر ضرورت افزایش تعامل شوراها با سایر تشکل‌های صنفی افزود: با توجه به اینکه ارتباط با رسانه‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بخش‌های روابط عمومی‌ها به حساب می‌آید بسیار ارزشمند خواهد بود تا از ظرفیت های تشکل‌های صنفی رسانه‌ها استفاده کنیم چرا که افزایش تعامل با رسانه‌ها بستر مناسبی برای اطلاع‌رسانی در بسیاری از دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

در پایان نشست، موانع و چالش‌های موجود در روابط عمومی سازمان‌های استان آذربایجان شرقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول