اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه:

اعزام زائران حج عمره از 11 بهمن ماه شروع می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: پروازهای زائران حج عمره مفرده از 11 بهمن ماه سال‌جاری در کرمانشاه شروع می‌شود.

اعزام زائران حج عمره از 11 بهمن ماه شروع می‌شود

رضا نجفیان صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پروازهای زائران حج عمره مفرده از 11 بهمن ماه سال‌جاری در کرمانشاه شروع می‌شود و پروازهای استان ایلام و کردستان نیز از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه انجام می‌گیرد.

وی این پروازها را مربوط به ماه‌های قمری ربیع‌الاول، ربیع‌الثانی، جمادی‌الاولی و جمادی‌الثانی دانست.

نجفیان ادامه داد: از تاریخ 30 آذر ماه سال‌جاری فراخوان افراد واجدالشرایط عمره مفرده داده شد و ثبت نام با رعایت نوبت مراجعه‌کنندگان صورت پذیرفت.

وی تعداد کاروان‌های تخصیص داده شده به استان را 22 کاروان در مرحله نخست اعلام کرد و افزود: در کمتر از یک هفته این ظرفیت تکمیل شد.

نجفیان تاکید کرد: پذیرش و ثبت‌نام سایر افراد حدودا از دهه سوم بهمن ماه آغاز می‌شود و این موضوع طی یک فراخوان اعلام خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: پروازهای رجب، شعبان و رمضان نیز از اواخر اردیبهشت به بعد صورت می‌گیرد و تا نیمه تیر ماه 92 ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شرایط تغییری نکرده، تصریح کرد: برای هر کاروان دو جلسه آموزشی برگزار می‌شود و یک جلسه متمرکز هم خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: زائران مرحله دوم همان روز نخست و به‌موقع به دفاتر خدمات زیارتی مراجعه و از مراجعه به حج و زیارت خودداری کنند.

نجفیان عنوان داشت: از اولویت یک تا سیصد (500 هزار تومانی بانک ملت) نوبتشان فرا رسیده و از اولویت 301 تا 600 (800 هزار تومانی بانک ملی و ملت)، متعاقبا در سنوات آینده به مرور اعلام می‌شود. 

وی به همه زائران توصیه کرد که واکسن مننژیت را بزنند و بیان داشت: زائران توجه داشته باشند مدارک مورد نیاز را همراه خود داشته باشند.

نجفیان اظهار داشت: اعزام پذیرش‌شدگان منوط به صدور به‌ موقع روادید از سوی عربستان است.

انتهای پیام/2700/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول