اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال سنگ‌آهن بافق یزد:

شناخت خوبی از تیم الوند همدان داریم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم سنگ آهن بافق گفت: با حساسیت‌هایی که در هفته‌های اخیر در لیگ دسته اول به وجود آمده و نزدیکی تیم‌ها در جدول و شناختی که از بازیکنان تیم الوند همدان داریم برای کسب امتیاز برابر الوند همدان به میدان می‌رویم.

شناخت خوبی از تیم الوند همدان داریم

مرتضی عزیزمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با تغییرات کادر فنی تیم، حضور افشین پیروانی، رضا شاهرودی و ناصر ابراهیمی که از مربیان و بازیکنان با شخصیت فوتبال ایران محسوب می‌شوند باعث شده تا تیم از شخصیت و نظم برخورد شود و جدای از مسایل فنی و تاکتیکی اثرات مثبتی برای روی تک تک بازیکنان داشته اند.

وی در ادامه افزود: نحوه تمرین‌دهی و مسائل تاکتیکی تیم باعث شده تا در چهار بازی اخیر 10 امتیاز کسب کنیم و میل گلزنی مهاجمان تیم باعث شده 11 گل در این هفته‌ها به ثمر برسانیم و در بازی فردا هم قطعاً هجومی بازی خواهیم کرد تا بتوانیم با امتیاز از همدان به یزد برگردیم.

بازیکن اسبق تیم پاس همدان خاطرنشان کرد: با شناختی که در بازی دور رفت از تیم الوند داشتیم و آنالیز فیلم بازی‌های اخیر این تیم خوب همدانی برای برد به همدان آمدیم و امیدواریم سرمای همدان به کارهای تاکتیکی هر دو تیم لطمه نزد و بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در مورد حضور هواداران خونگرم همدانی یادآور شد: خوشبختانه همدان از هواداران خوب و فوتبال‌فهمی برخوردار است که همیشه در ورزشگاه و حمایت از تیم‌های شهرشان حضور پررنگی داشتند و بازی فردا با حضور مردم همدان برای هر دو تیم می‌تواند از جذابیت‌های خاصی برخوردار باشد.

عزیزمحمدی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر میزان پرداخت دستمزد و حق‌الزحمه قرارداد اعضای تیم بیان کرد: شکر خدا مدیریت و کادر سرپرستی تیم سنگ آهن بافق بسیار حرفه‌ای عمل کردند و صداقت گفتار و عملی که تا الآن داشتند کمتر مشکلی را برای بازیکنان و کادر فنی به وجود آوردند و با توجه به وضعیت اقتصادی تیم‌های ورزشی در کشور پرداخت بیش از 60 درصد مبالغ قرارداد کار بزرگی است که جا دارد به تک تک زحمت‌کشان این باشگاه خسته نباشید بگوییم.

وی افزود: در 11 هفته باقی مانده از رقابت‌های دور برگشت لیگ یک تمام تیم‌ها می‌توانند مدعی باشند و شرایط برای تیم‌هایی که در کورس قهرمانی و صعود هستند بسیار سخت است با تدابیری که کادر فنی اندیشیده‌اند قطعاً در گروه یک این مسابقات حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

تا پایان هفته پانزدهم لیگ دسته اول باشگاه کشور تیم سنگ آهن بافق یزد با کسب 21 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی گروه یک قرار گرفته است و در بازی بعد روز چهارشنبه 27 دی ماه میهمان تیم الوند همدان خواهد بود.

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول