اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه الوند همدان:

با بومی‌گرایی فوتبال همدان را به رخ حریفان می‌کشیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی الوند همدان گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی استان در زمینه بازیکن و همچنین مربیان مستعد همدانی تیم الوند در ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

با بومی‌گرایی فوتبال همدان را به رخ حریفان می‌کشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال الوند همدان برای حضور در مقابل تیم سنگ آهن بافق به اتمام رسید.

تیم الوند همدان فردا چهارشنبه 27 دی در یک بازی خانگی در ورزشگاه قدس همدان به مصاف تیم سنگ‌آهن بافق می‌رود و این در حالی است که این تیم همدانی تا پایان هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول با کسب 28 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد و خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی کرده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی الوند همدان در حاشیه این جلسه تمرینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با ورود به بحث تیم‌داری به عنوان بخش خصوصی و تعصب خاصی که به فوتبال همدان داشتیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان همدان توانستیم در نخستین حضور در لیگ دسته اول حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح بالای فوتبال ایران داشته باشیم.

بهرام یدی تصریح کرد: حضور 20 بازیکن از 28 نفر موجود تیم و کادر فنی صد در صد بومی نشانگر توانمندی استان همدان در رشته پرطرفدار فوتبال در این استان است که امیدواریم در ادامه راه و هفته‌های باقی مانده از لیگ حق فوتبال همدان به عنوان یکی از دو نماینده فوتبال استان بگیریم.

وی با اشاره به وضعیت تیمش در هفته‌های اخیر با بیان اینکه خوشبختانه روند رو به رشدی در تیم حکمفرماست، ادامه داد: بعد از چند هفته پیشرفت به دلیل مناسب نبودن زمین در ساری بازی را برابر حریف خود واگذار کردیم و امیدواریم در ادامه نتیجه بهتری کسب کنیم.

مالک باشگاه الوند در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه مقدار از حقوق و دستمزد کادر فنی و بازیکنان تا پایان هفته پانزدهم پرداخت شده است؟ یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مدیران و مالکان باشگاه در موعد مقرر پرداخت‌های لازم را انجام داده‌ایم به طوری که تا امروز بیش از 45 درصد از میزان قراردادهای کادر فنی و بازیکنان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر و آخرین جلسه هیئت مدیره باشگاه طرحی تدوین و تنظیم شده که در خصوص سیاستگذاری کوتاه‌مدت و بلندمدت برای فصل آینده و نحوه بهتر تیم‌داری و همچنین فعالیت در رشته‌های دیگر، به زودی جلساتی با مدیران ارشد استان مطرح خواهد شد که امیدواریم بتوانیم عملکرد رو به جلویی داشته باشیم.

یدی با اشاره حضور هواداران پرشور همدانی در کسب نتیجه بهتر تأثیر دارد بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده بیش از 10 تخته بنر در سطح شهر نصب شده و از طریق صدا و سیمای مرکز همدان از علاقمندان و هواداران خونگرم همدانی دعوت کردیم تا در هفته‌های آخر و باقی مانده از لیگ با کمک و حمایت مردم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی افزود: با توجه به سرمای هوای در شهر همدان امیدواریم با حضور مردم فهیم و ورزش‌دوست همدانی در بازی فردا برابر تیم سنگ آهن بافق بهترین نتیجه را کسب کنیم و برای صعود به لیگ برتر و ماندن در کورس قهرمانی بهترین نتایج را به دست آوریم.

انتهای پیام/2499/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول