اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه:

دیوارنویسی‌های شهری با برخورد قانونی مواجه می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: هرگونه تبلیغات بدون هماهنگی با حوزه خدمات شهری شهرداری ممنوع است و براساس قوانین با متخلفان برخورد می‌شود.

دیوارنویسی‌های شهری با برخورد قانونی مواجه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، امیر رحیمی با بیان اینکه با وجود اینکه تبلیغات محیطی یک مسئله مهم و حساس است و در گذشته به ‌صورت نابسامان بوده و توجه خاصی به این موضوع نشده است، گفت: اقدامات و کارهای مهمی در این راستا صورت گرفته که از آن جمله تشکیل ستاد ساماندهی تبلیغات شهری با همکاری شورای شهر، تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان اعضای این کمیته است.

وی افزود: ضوابط و قوانینی را در 11 جلد تدوین کردیم که هفت جلد از آن کامل و پس از اتمام و تأیید کمیسیون ماده پنج در شهر لازم‌الاجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تبلیغات غیرقانونی و دیوارنویسی‌های شهری افزود: با کمک نیروی انتظامی و حمایت خوب دادگستری بخش مهمی از تبلیغات غیرمجاز و دیوارنویسی‌ها کنترل و از ادامه این کار جلوگیری شده و تاکنون قریب به 500 شماره تلفن ثابت و همراه که در این تبلیغات غیرقانونی آمده‌اند، قطع شده است.

رحیمی تاکید کرد: برای سامان دادن به تبلیغات در سطح شهر نزدیک به 200 پایه تبلیغاتی در سطح شهر و نقاط مختلف ایجاد کرده‌ و برای تبلیغات و در اختیار همه سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌ها گذاشته‌ایم و در زمینه تبلیغات در سطح شهر نیز آمادگی همکاری با همه نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی را داریم.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه حوزه خدمات شهری شهرداری از حوزه‌های پرمشغله و مهم در شهرداری است که دارای وظایف خطیری است و قریب به 110 وظیفه مشخص شده برعهده آن گذاشته شده، بیان داشت: این حوزه با وجود امکانات بسیار کم و محدودی که در اختیار دارد، مسائل مهمی را در سطح شهر رصد می‌کند و خدمات بسیار ارزنده‌ای انجام داده که بسیاری از آنها زیربنایی بوده و مشهود نیست.

وی با اشاره به برخی خدمات شهری دیگر در کرمانشاه، گفت: حوزه خدمات شهری در زمینه جمع‌آوری زباله‌ها در سطح شهر نیز خدمات شایسته و ارزنده‌‌ای داشته که در بحث جمع‌آوری زباله روزانه 500 الی 600 تن زباله در سطح شهر جمع‌آوری می‌شود و بخش عمده‌ای از این کار توسط خود شهرداری به‌وسیله خودروهای مکانیزه و مدرن صورت می‌گیرد.

وی افزود: برای جمع‌آوری مکانیزه زباله‌های شهری بیش از 5/2 میلیارد تومان برای خرید خودروهای حمل زباله و مکانیزه شدن جمع‌آوری زباله از سطح شهر به تعداد 35 دستگاه هزینه شده که امسال هم هفت دستگاه سبک و سنگین به این ناوگان افزوده شده است.

رحیمی تاکید کرد: خریداری سیم تلیر، نمک‌پاش و بیش از یک‌هزار مخزن زباله و نصب آن در سطح شهر از اقدامات دیگر شهرداری در این راستا بوده و وسائط نقلیه عمومی خدمت‌رسان شهری نیز به سیستم GPRS مجهز شده‌اند که خدمت‌رسانی به مردم با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/2700/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول