اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیدستان خبر داد

پیگیری استقرار کلانتری انتظامی در بیدستان

خبرگزاری فارس: شهردار بیدستان از پیگیری برای استقرار کلانتری انتظامی در شهر بیدستان شهرستان قزوین خبر داد.

پیگیری استقرار کلانتری انتظامی در بیدستان

رضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به تحقق 100 درصدی بودجه شهرداری بیدستان در سال 91 اظهار داشت: کار‌ها و عملیات‌های عمرانی خوبی طی سال جاری در شهر بیدستان به انجام رسیده که بسیار مؤثر و ارزشمند بوده است.

شهردار بیدستان افزود: اجرای شبکه فاضلاب و اتصال شهر بیدستان به تصفیه‌خانه به طور 100 درصدی به انجام رسیده است.

وی بیان داشت: نصب المان شهری، بهبود و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در حوزه خدمات شهری توسط شهرداری انجام شده است.

شهردار بیدستان ادامه داد: اجرای طرح اصلاح مهندسی معابر بیدستان، بهبود و ارتقای محیط شهری، تقویت طرح جامع و توسعه شهر بیدستان با 45 هکتار مساحت نیز تاکنون عملیاتی شده است.

طاهری بیان کرد: انعقاد توافق‌نامه با بنیاد مسکن و بانک مسکن برای پذیرش سند اجاره به عنوان وثیقه مسکن و نیز تسهیل در صدور پروانه ساخت که این مهم مقدمات ایجاد شهرک جدید بیدستان را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: احداث و بهره‌برداری از مجموعه پارک ورزشی و نیز یک‌ فرهنگسرا در دو طرف شهر بیدستان در راستای تسهیل در استفاده یکسان تمام شهروندان از خدمات شهری و امکانات تفریحی نیز طی سال‌های اخیر به انجام رسیده است.

طاهری با بیان اینکه شهرداری بیدستان طرح استقرار کلانتری انتظامی در شهر بیدستان را پیگیری می‌کند، بیان کرد: ساخت درمانگاه، مجموعه پارک آبی و استخر و نیز مراکز آموزشی با مشارکت و همکاری بخش خصوصی به انجام رسیده است.

وی پیرامون فعالیت‌های اداری در شهرداری بیدستان تصریح کرد: اصلاح ساختار اداری و ارتقای درجه شهرداری نیز در حوزه افزایش رضایت‌مندی شهروندان به انجام رسیده است.

شهردار بیدستان ادامه داد: تجهیز شهرداری بیدستان به ماشین‌آلات سبک و سنگین در راستای تحقق امر کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت خدمت به شهروندان طی سال‌های اخیر در بیدستان به انجام رسیده است.

طاهری خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سیستم سایت مجازی در مجموعه شهرداری بیدستان، افتتاح سامانه پیام‌ کوتاه، تلفن گویا و ارتباط دوسویه شهروندان با شهرداری و چاپ نشریات توسط شهرداری تاکنون در حوزه فرهنگی و الکترونیک به انجام رسیده است.

انتهای پیام/77005/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول