اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست با مالک تیم فوتبال شاهین مطرح شد

راهکارهای ورزشی‌نویسان بوشهری برای خروج شاهین از بحران

خبرگزاری فارس: ورزشی نویسان بوشهری در نشست با مالک شاهین بوشهر راهکارها و پیشنهادات مفیدی برای خروج تیم فوتبال شاهین بوشهر از بحران ارائه کردند.

راهکارهای ورزشی‌نویسان بوشهری برای خروج شاهین از بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جمعی از فعالان رسانه و ورزشی‌نویسان استان بوشهر صبح امروز در نشست با علی نعمتی مالک جدید شاهین بوشهر راهکارها و پیشنهاداتی برای خروج شاهین از بحران و حل مشکلات این باشگاه ارائه کردند.

شاهین هنوز هم ظرفیت‌های زیادی برای پیشرفت دارد

مجید اصلانی ورزشی‌نویس قدیمی و مسئول کنونی روابط عمومی هیئت فوتبال بوشهر معتقد است رسانه‌های بوشهر در سال‌های اخیر فراتر از وظیفه خود در قبال شاهین بوشهر عمل کردند.

وی گفت: فوتبال بوشهر هنوز بزرگ است اما فوتبال هیچ استانی به اندازه بوشهر در چند سال اخیر ضربه نخورد.

این ورزشی‌نویس بوشهری اظهار داشت: اکنون شاهین بوشهر ظرفیت‌ها و فرصت‌های بسیار خوبی دارد، قهرمانی نوجوانان استان، مدرسه فوتبال برتر در کشور، تماشاگران متعصب و اینکه جوانان شاهین در آستانه قهرمانی استان است همه از ظرفیت‌های شاهین بوشهر است که باید از آن بهره برد.

اصلانی اضافه کرد: مسئولان شاهین بوشهر باید از این نوجوانان و جوانان برای آینده شاهین بهره ببرند و به تیم‌های پایه‌ای توجه کنند.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم باشگاه‌های خوبی داشته باشیم باید هیئت فوتبال خوبی داشته باشیم.

ورزشی‌نویس بوشهر با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات هیئت فوتبال بوشهر گفت: کسانی به دنبال این هستند که قانون را دور بزنند و می‌خواهند از سناریویی که شاهین و ایرانجوان را به تباهی کشاند برای نابودی هیئت فوتبال بوشهر هم استفاده کنند.

مهرداد جشنی‌پور خبرنگار ورزشی نیز گفت: فوتبال صنعتی است که تمام شاخصه‌های اقتصادی، اجتماعی یک منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: هواداران شاهین بوشهر در تاریخ ورزش کشور ماندگار ماندند و باید شرایطی فراهم شود تا بار دیگر شاهد حضور پرشور هواداران در ورزشگاه‌ها باشیم.

این خبرنگار ورزشی گفت: در حالی که شاهین نیازمند آرامش است اما اکنون این آرامش را ندارد و همه عوامل باید برای ایجاد آرامش در این تیم کمک کنند.

جشنی‌پور اظهار داشت: مسئولان باید شرایطی فراهم کنند تا شاهین در فصل فعلی در لیگ یک ماندگار شود و در فصل آینده با یک برنامه‌ریزی بهتر برای موفقیت شاهین اقدام کنیم.

وی گفت: مسئولان تیم به دنبال سهمیه شاهین از اعتبار 5 میلیارد تومانی وزارت نفت برای ورزش استان بوشهر باشند.

پول حلال مشکل فعلی شاهین

فاضل قنبرپور ورزشی‌نویس برجسته بوشهری هم گفت: تا پول نباشد مشکلات شاهین همچنان هست و پول حلال مشکلات فعلی شاهین است.

وی بیان کرد: خیلی‌ها به شاهین ضربه زدند و الان باید از تجربه‌های تلخ گذشته درس بیاموزیم.

قنبرپور اضافه کرد: باید اعتماد از بین رفته بازیکنان قهر کرده شاهین را جلب کنیم و چهار بازیکنی که در حال حاضر از تیم قهر کردند را با پرداخت پول به تیم بازگردانیم.

این ورزشی‌نویس بوشهری تاکید کرد: در هر صورت باشگاه باید با تامین پول شرایطی را برای تقویت تیم فراهم کند تا شاهین در فصل فعلی بتواند در لیگ یک ماندگار شود.

عباس شنبدی دیگر ورزشی‌نویس بوشهری هم گفت: تیم شاهین مشکلات ساختاری و تشکیلاتی دارد و در وهله اول باید هیئت مدیره قوی داشته باشد.

وی افزود: این هیئت مدیره باید از افراد با نفوذ و با تجربه در زمینه‌های مدیریت اقتصادی و بازرگانی تشکیل شود و آن هیئت مدیره با انتخاب یک مدیرعامل که دارای طرح و برنامه برای پیشرفت شاهین در زمینه‌های مختلف و درآمدزایی برای باشگاه باشد.

ورزشی‌نویس بوشهری تاکید کرد: شهر بوشهر این ظرفیت را دارد که مدیرعامل آن باشگاه بتواند از راه‌های مختلف برای باشگاه کسب درآمد کند و همچنین با یک برنامه‌ریزی خوب از املاک موجود در دست باشگاه استفاده بهینه کرد.

شنبدی خاطرنشان کرد: شاهین بزرگ‌ترین سرمایه‌ انسانی که همان هواداران فهیم و پرشور آن است را دارد که می‌توان با ساماندهی و مشارکت آن‌ها در سرمایه‌گذاری(خرید کارت هواداری و لوازم ورزشی باشگاه) درآمدهایی برای باشگاه کسب کرد.

رویکرد فرهنگی در باشگاه شاهین تقویت شود

مدیر سایت کانون هواداران شاهین بوشهر نیز گفت: در چند سال گذشته به دلیل اقدامات برخی افراد، حرمت و حیثیت باشگاه بزرگ شاهین از بین رفت.

عبدالرضا کللی‌فرد افزود: شاهین باشگاه بزرگی است و هرکسی نباید روی صندلی ریاست این باشگاه بنشیند.

وی تصریح کرد: رسانه‌های استان بوشهر همیشه هدفشان کمک به شاهین بوده و نهایت تلاش خود را در این زمینه انجام داده و می‌دهند.

این ورزشی‌نویس بوشهری با بیان اینکه مسائل فرهنگی در باشگاه شاهین به فراموشی سپرده شده، گفت: شاهین لطمه فرهنگی زیادی خورده و افرادی بودند که این باشگاه را به روز سیاه نشاندند.

کللی‌فرد افزود: رسانه‌های استان آماده همکاری و مشاوره با مدیران باشگاه برای بازگشت شاهین به روزهای خوبش هستند.

مهدی جعفری عکاسی ورزشی هم مشکل فعلی شاهین را کادر مدیریتی می‌داند و معتقد است هواداران باید به اندازه حقشان در باشگاه عمل کرده و نباید برای مربی تصمیم‌گیری کنند.

وی خطاب به مالک شاهین گفت: فرصت برای جبران عقب ماندگی‌های شاهین هست و به دنبال حرف کسی نباشید.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول