اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر هندبال

ثامن‌الحجج مشهد در ارومیه به دیدار حریف خود می‌رود

خبرگزاری فارس: در مسابقات لیگ هندبال دسته برتر باشگاه‌های کشور تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج (ع) مشهد به مصاف حریف خود می‌رود.

ثامن‌الحجج مشهد در ارومیه به دیدار حریف خود می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در ادامه دوازدهمین هفته از این رقابت‌ها که سومین هفته از دور برگشت نیز محسوب می‌شود، تیم‌های مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مشهد و شهرداری ارومیه به مصاف هم می‌روند.

این دیدار روز جمعه 22 دی ماه از ساعت 16 در شهرستان ارومیه برگزار می‌شود.

تیم مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مشهد در یازده مسابقه پیشین خود صاحب 10 پیروزی و تنها یک شکست شده و هم‌اکنون در جدول رده‌بندی در رده اول قرار دارد.

البته نتیجه تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در برابر شهرداری ارومیه که قرار بود هفته گذشته برگزار شود، توسط فدراسیون هندبال لحاظ نشده است.

این دیدار با توجه به عدم حضور نماینده ارومیه در برابر نماینده اصفهان احتمالا با نتیجه 10 بر صفر به سود فولاد مبارکه سپاهان اصفهان اعلام خواهد شد و با اعلام این نتیجه، مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مشهد به رده دوم جدول سقوط می‌کند.

این تیم هفته گذشته و در چارچوب هفته یازدهم مسابقات موفق شد در یک دیدار خانگی به سختی و با نتیجه 30 بر 27 برابر کاسپین قزوین به پیروزی برسد.

تیم شهرداری ارومیه نیز که یک تیم بومی و جوان را روانه مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور کرده است، از 10 مسابقه پیشین خود تمامی بازی‌هایش را با شکست به پایان رسانده و در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد.

این تیم نیز قرار بود هفته گذشته در اصفهان برابر تیم صدرنشین یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به میدان برود که در این دیدار حاضر نشد.

دیدار رفت دو تیم در چارچوب هفته سوم از دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در مشهد برگزار شد و با نتیجه 37 بر 20 به سود مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مشهد به پایان رسید.

انتهای پیام/70006/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول