اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان‌شرقی اعلام کرد

کسب رتبه دوم ‌در جشنواره نظام پیشنهادهای وزارت نیرو‌

خبرگزاری فارس: مدیر عامل آب منطقه ای آذربایجان‌ شرقی گفت: نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی در جشنواره نظام پیشنهادهای وزارت نیرو موفق به کسب رتبه دوم شد.

کسب رتبه دوم ‌در جشنواره نظام پیشنهادهای وزارت نیرو‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای آذربایجان‌ شرقی، ارسلان هاشمی اظهار کرد: نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی بر اساس ارزیابی شرکت های مادرتخصصی و ارزیابی میدانی کمیته راهبری وزارت نیرو که بر مبنای الگوی مدون یک هزار امتیازی در 8 معیار اصلی توانمندساز و نتایج و در سه مرحله شامل خودارزیابی ، ارزیابی شرکت های مادر تخصصی و ارزیابی میدانی کمیته راهبری وزارت نیرو با کسب امتیازی بیش از 701 موفق به کسب رتبه دوم در میان شرکت های تابعه و وابسته وزارت نیرو شد و در بین شرکت های آب منطقه ای رتبه اول را کسب کرد.

وی همچنین اظهار داشت: بر اساس این گزارش 10 شرکت برتر منتخب جشنواره وزارت نیرو در جشنواره ملی نظام پیشنهادهای سال جاری کشور شرکت خواهند کرد.

روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد

در گردهمایی سالانه روابط عمومی‌های بخش آب کشور، همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب و نمایشگاه داناب، روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی، به عنوان یکی از روابط عمومی‌های برتر کشور  در بین شرکت‌های آب منطقه ای مورد تقدیر قرار گرفت.

مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران  با اشاره به ضرورت تهیه سند چشم‌انداز و خط مشی روابط عمومی بخش آب کشور افزود: بر اساس این سند هم دورنمایی برای فعالیت‌های روابط عمومی مشخص شود و هم بتوان به سنجش تأثیرات فعالیت‌ها پرداخت.

حاج رسولی‌ها افزود: در تهیه این سند، توجه به ویژگی‌های مانند شفافیت اهداف، مخاطب شناسی دقیق و اختصار، ضروری است.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح دانش‌آموزی نجات آب(داناب) از سوی روابط عمومی‌های شرکت‌های آب منطقه‌ای در بیشتر استان‌های کشور گفت: این نخستین بار بود که بخش آب کشور، یک کار آموزشی تخصصی و هدفمند را بر روی یک گروه مشخص اجرا کرد که با وجود همه مشکلات و محدودیت های مالی و بودجه‌ای، خوشبختانه آثار بسیار خوبی به جا گذاشته است.

انتهای پیام/60002/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول