اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید ائمه جمعه بوسنی و هرز‌گوین از حوزه علمیه قم

خبرگزاری فارس: ائمه جمعه بوسنی و هرز‌گوین صبح امروز برای بازدید از اماکن دینی و مذهبی و گفت‌و‌گو با تعدادی از مسئولان حوزه علمیه به قم سفر کردند.

بازدید ائمه جمعه بوسنی و هرز‌گوین از حوزه علمیه قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ائمه جمعه بوسنی و هرز‌گوین در سفر یک روزه خود به قم که با هماهنگی معاونت بین‌الملل حوزه‌های علمیه صورت گرفت از دفتر مطالعات و تحقیقات زنان حوزه علمیه قم بازدید کردند.

در این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین زیبایی‌نژاد، مسئول دفتر مطالعات و تحقیقات زنان حوزه علمیه قم در سخنانی به بررسی نقش زن در جهان اسلام پرداخت.

در ادامه ائمه جمعه کشور بوسنی و هرزگوین پس از زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) از موزه حرم بازدید کرده و با قرآن‌های خطی و نفیس موجود در آن و اقلام تاریخی و مذهبی به نمایش در آمده در موزه مقدسه آشنا شدند.

همچنین بعدازظهر امروز جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام زمانی و ائمه جماعات بوسنی و هرزگوین در دفتر معاونت بین‌الملل حوزه‌های علمیه برگزار شد.

آخرین برنامه بازدید ائمه جماعات این کشور، دیدار با مدیر مدرسه معصومیه قم است که بعد از ظهر امروز در این مدرسه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2258/ج20 /چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول