اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مصوبه شورای فرهنگ عمومی نیشابور

نکوداشت آیت‌الله غرویان در نیشابور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: با مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیشابور مراسم نکوداشت آیت‌الله غرویان همزمان با هفته معلم اردیبهشت 92 برگزار می‌شود.

نکوداشت آیت‌الله غرویان در نیشابور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی ادازه فزهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مقری موذن ریاست شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه نیشابور درباره فتنه 88 و  نهم دی‌ماه روز بصیرت عنوان داشت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که دشمن برای سال88 برنامه خاصی نداشت، همان اندازه می خواستند دخالت کند که در همه انتخابات‌ها دخالت کرده بودند ولی نفهمی، لجبازی و جنجال آفرینی یک عده فرصت را به دشمن داد تا آنها ورود کنند و اوضاع را به کشتار، جنگ داخلی، خونریزی، حمله به همه مبانی انقلاب و ارزش ها و به تعبیر خودشان به یک کودتای نرم و مخملی تبدیل کنند و نهم دی دارای ابعاد مختلفی بود که باور دینی، دین‌مداری، عشق به اباعبداله الحسین(ع) و دفاع جانانه از ارزشهای نظام و انقلاب بود.

سید جلال هاشمی معاون استاندار، فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی در باب اهمیت نهم دیماه و شرایط کنونی کشور و در آینده دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای اسلامی را مهمترین مسائل پیش رو عنوان داشت.

با مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیشابور مقررشد به منظور پاسداشت 32 سال خدمات ارزنده آیت‌الله غرویان امام جمعه سابق ستاد نکوداشتی با مسئولیت حجت‌الاسلام و المسلمین مقری موذن امام جمعه و قائم مقامی معاون استاندار،فرماندار و دبیری سید حسین  اکرامی از ستاد نماز جمعه که دبیرخانه آن در اداره تبلیغات اسلامی مستقر شود ونکوداشت حضرت آیت‌الله غرویان همزمان باهفته معلم اردیبهشت 92 برگزار شود.

همچنین مراسم زیارت از بعید حضرت رسول اکرم (ص ) در28 صفر سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) مصادف با جمعه 22 دی‌ماه با محوریت اداره تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امورخیریه، شورای هیئت مذهبی و ادارات ذی‌ر‌بط در مسجد جامع  وسایر مساجد سطح شهر، هیئت مذهبی ، بقاع متبرکه، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و سطح بخش‌های شهرستان انجام پذیرد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین رجبعلی سلامی و دکتر مهدی نوروز به‌عنوان نمایندگان شورای فرهنگ عمومی جهت عضو یت درشورای نظارت بر نام‌گذاری شهرها، خیابان‌ها ، اماکن و موسسات عمومی شهرستان با رای اکثریت انتخاب شدن تا در جلسات فوق شرکت کنند.

انتهای پیام/70005/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول