اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینه پسماند

مربیان فرهنگ‌سراهای شیراز آموزش اصول شهروندی می‌بینند

خبرگزاری فارس: مدیر اجتماعی و مشارکت‌های مردمی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز گفت: از برگزاری کارگاه آموزش ویژه مربیان حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی در زمینه پسماند با حضور 300 مربی آموزش فرهنگ شهروندی خبر داد.

مربیان فرهنگ‌سراهای شیراز آموزش اصول شهروندی می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، عبدالکریم رحیمی اظهار داشت: با توجه به اینکه روزانه بالغ بر یک‌هزار تن زباله در سطح شهر شیراز تولید می‌شود، مقرر شده از این پس علاوه بر مربیان شهروندی، مربیان سایر رشته‌ها نیز قبل از تدریس حرفه تخصصی خود، زمانی را برای آموزش اصول شهروندی از قبیل پسماند، ترافیک، آتش‌نشانی، فضای سبز، حفظ اموال عمومی و... اختصاص دهند.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی در زمینه پسماند ویژه مربیان این معاونت خبر داد و گفت: این کارگاه توسط کمیته شهروندی معاونت فرهنگی اجتماعی و مشارکت سازمان مدیریت پسماند اجرا شد.

مدیر اجتماعی و مشارکت‌های مردمی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز اذعان داشت: کلاس‌های دانش‌افزایی رانندگان تاکسی و اتوبوس با حضور اساتید کشوری و استانی برگزار شد.

رحیمی متذکر شد: در این کلاس‌ها که با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی، معاونت برنامه‌ریزی، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و سازمان اتوبوسرانی در تالار آزادی برگزار شد،امام جمعه سابق شهر کلن آلمان، نکاتی را در زمینه مهارت‌های شغلی از دیدگاه اسلام از جمله توکل، توسل، صبوری، خوش‌رفتاری، خوش‌گفتاری، پاکی چشم و گوش، تواضع، امانت‌داری، حلال و حرام و... را بیان کرد.

انتهای پیام/2448/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول