اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک صنعتی مهریز:

منفعت طرح‌های صنعتی هر منطقه باید به مردم همان شهرستان بازگردد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شهرک صنعتی مهریز گفت: منفعت تمام پروژه‌های صنعتی که در هر شهرستان وجود دارد باید به خود مردم برگردد به همین دلیل لازم است برای صنعتی شدن شهرها، تمام امکانات در مسیر سرمایه‌گذاری و پیشرفت صنعت مهیا کنیم.

منفعت طرح‌های صنعتی هر منطقه باید به مردم همان شهرستان بازگردد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حمیدرضا بشارت صبح امروز در بازدید شهردار و اعضای شورای شهر خانوک در استان کرمان از شهرک صنعتی مهریز اظهار داشت: همه مسئولان باید در مسیری گام برداریم که توسعه و پیشرفت شهرستان را در اولویت کاری خود قرار داده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی تصریح کرد: منفعت کلیه طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی که در هر شهرستان وجود دارد به خود مردم برمی‌گردد به همین دلیل لازم است برای هر چه بیشتر صنعتی شدن شهرستان تلاش صادقانه و مضاعف داشته باشیم و تمامی امکانات را در مسیر سرمایه‌گذاری و پیشرفت صنعت مهیا کنیم.

مدیرعامل شهرک صنعتی مهریز افزود: به دلیل صنعتی بودن شهرستان مهریز و مهیا بودن تمامی امکانات زیربنایی در این شهرک و حضور صنایع مهمی چون موکت و کاشی و صنایع بسته بندی، مدیران و کارشناسان بسیاری از واحدهای صنعتی از این شهرک بازدید می‌کنند و با این عمل خوشبختانه سطح تعاملات در این حوزه افزایش چشمگیری یافته است.

* تعامل با شهرک‌های صنعتی در ارتقا فعالیت‌های واحدهای صنعتی تاثیرگذار است

وی تاکید کرد: این تعامل تأثیر مثبتی در ارتقا فعالیت واحدهای صنعتی شهرک صنعتی مهریز داشته است.

بشارت خاطرنشان کرد: افزایش تعامل بین واحدهای صنعتی و آشنایی با ظرفیت‌های یکدیگر موجب استفاده از دانش فنی روز و توانمندی بیشتر در زمینه تولید خواهد شد.

شهردار خانوک نیز در جریان این بازدید با اشاره به اهمیت کارآفرینی و نقش صنعت در پیشرفت و توسعه شهر اظهار داشت: کارآفرینان و صنعتگران نقش مهمی در صنعت و اشتغال و رونق و شکوفایی اقتصادی شهرستان مهریز ایفا می‌کنند.

اسدی با تاکید بر اهمیت مدیریت نیروی انسانی و مجهز بودن و فراهم کردن تمامی امکانات زیربنایی در شهرک صنعتی مهریز برای صنعتگران گفت: واحدهای مستقر در شهرک صنعتی مهریز نشان داده‌اند که با کاربرد صحیح توان کارکنان خود در کنار عوامل دیگر توانسته‌اند محصول با کیفیتی ارائه دهند و این بازدید نیز به منظور آشنایی با عوامل موفقیت و مشکلات پیش روی صنعت در این واحدهای صنعتی صورت گرفته است.

* لزوم بهره‌گیری از تجربه طرح‌های موفق در شهرک‌های صنعتی

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی و برگزاری این بازدید باعث شده بهره‌گیری واحدهای صنعتی از ظرفیت‌های تولیدی، خدمات صنعتی،تبادل تجربیات و امکانات یکدیگر صورت بگیرد و بازدیدکنندگان با توانمندی‌ها و خدمات قابل ارائه در حوزه‌های خدمات فنی و مهندسی این مجموعه‌های صنعتی آشنا شوند.

شهردار خانوک خواستار استفاده بیشتر از تجربیات مدیرعامل شهرک صنعتی مهریز در تجهیز مسیرهای دسترسی به شهرک، جمع‌آوری و دفع پسماندهای صنعتی، حفظ و توسعه فضای سبز و ... شد.

شهر خانوک در فاصله 60 کیلومتری شهر کرمان و در بخش مرکزی شهرستان زرند واقع شده است و شهرداری این شهر در سال 1374 تأسیس شده است.

انتهای پیام/2464/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول