اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تظاهرات در لندن علیه دخالت نظامی فرانسه در مالی

خبرگزاری فارس: ده‌ها انگلیسی در اعتراض به دخالت نظامی فرانسه در مالی تظاهرات کردند.

تظاهرات در لندن علیه دخالت نظامی فرانسه در مالی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ ده‌ها مسلمان روز شنبه در اعتراض به مداخله نظامی فرانسه در مالی، در برابر سفارت این کشور در انگلیس تظاهرات کردند.

تظاهرات‌کنندگان فریاد می‌زدند که «فرانسوا اولاند» تو شیطان هستی. تظاهرات کنندگان همچنین دست‌نوشته‌هایی حمل می‌کردند که بر روی آن نوشته بود «ارتش فرانسه بهای کار خود را می‌پردازد و مسلمانان به سمت آنها در حرکتند»، «سازمان ملل به جهنم برود» و «شریعت تنها راه حل در مالی است».

پیشتر «ادوار جیو» فرمانده ارتش فرانسه اعلام کرده بود که فرانسه مداخله نظامی خود در مالی را به منظور کمک به سرکوب شورشیان تقویت می‌کند در عین حال قصدی برای گسترده کردن عملیات خود به سوی مناطق شمال تحت سیطره تندروها را ندارد.

ارتش فرانسه با اعلام اینکه نام عملیات خود در مالی را «یوزپلنگ» نهاده تاکید کرد که این عملیات در سطح تاکتیکی از سوی فرماندهی عملیات فرانسه که مقر آن در مالی است اداره می‌شود اما در سطح راهبردی از سوی فرماندهی عملیات که مقر آن در پاریس است هدایت می‌شود. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول