اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از دیدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال

کاپیتان و سنگربان صبای قم محروم شدند

خبرگزاری فارس: کاپیتان و سنگربان تیم فوتسال صبای قم از همراهی شاگردان محسن حسن‌زاده در دیدار خانگی هفته آینده لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محروم شدند.

کاپیتان و سنگربان صبای قم محروم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دیدارهای هفته پنجم از دور برگشت مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روزهای پایانی هفته جاری با انجام شش مسابقه برگزار می‌شود، صبای قم با دو غایب باید در خانه به مصاف تیم شهرداری ساوه برود.

صبای قم بعد از کسب دو تساوی، یک باخت و 13 پیروزی در 17 هفته سپری شده از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و البته کسب نتایج بسیار خوب در چهار دیدار گذشته از آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال، این بار نیز با کوله باری از امید به مصاف شهرداری ساوه خواهد رفت.

صدرنشین لیگ برتر در نقل و انتقالات نیم فصل به دلیل درخشش بازیکنان خود در دور رفت و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل تمایلی به خرید جدید نداشت و با امید به تداوم درخشش بازیکنان خود که در دور رفت این تیم را قهرمان کردند به هشت بازی آتی تا پایان لیگ برتر می‌اندیشد اما دو تن از بهترین بازیکنان این تیم که جزو نفرات اصلی صبای قم در لیگ امسال به شمار می‌روند، از همراهی شاگردان محسن حسن‌زاده در بازی هفته هجدهم با شهرداری ساوه محروم شدند.

یکی از این دو بازیکن علی‌اصغر حسن‌زاده ستاره قمی و کاپیتان صبای قم است که در نقل و انتقالات پیش از آغاز لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های کشور از تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان به صبای قم آمد و از زمان حضورش در صبا همواره یکی از بازیکنان اصلی ترکیب این تیم در مقابل حریفان بوده است.

حسن‌زاده با کارت زردی که از داور بازی حساس صبای قم در مقابل لبنیات ارژن فارس در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گرفت، از همراهی تیمش به دلیل سه اخطاره شدن در دیدار خانگی 28 دی ماه با شهرداری ساوه محروم شد.

از سوی دیگر محمدرضا دهقان سنگربان تیم فوتسال صبای قم که در این فصل بازی‌های خوبی از خود ارائه کرده بود، به دلیل اینکه در بازی هفته هفدهم با لبنیان ارژن فارس از داور مسابقه کارت قرمز گرفت و از زمین بازی اخراج شد، از بازی هفته هجدهم صبای قم در مقابل شهرداری ساوه محروم خواهد بود.

انتهای پیام/78002/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول