اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان:

گردان برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شود / نمی‌دانم چرا نیمکت نشین شده‌ام

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: شرایط مناسبی در دیدارهای آخری که برای سپاهان بازی می‌کردم داشتم و نمی‌دانم به طور واقع چه اتفاقی افتاد که نیمکت‌نشین شدم.

گردان برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شود / نمی‌دانم چرا نیمکت نشین شده‌ام

محمدباقر صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی تیمش برابر نفت آبادان اظهار کرد: این تیم با تمام قوا به اصفهان نیامده بود و انتظار بیشتری از تیم سپاهان می‌رفت، اما شرایط زمین در وضعیت خوبی قرار ندارد و آن طور که باید نمی‌توانیم بازی خوبی را از خود ارائه کنیم و امیدوارم هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه از لحاظ بدنی آمادگی مطلوبی دارم، تصریح کرد: شرایط مناسبی در دیدارهای آخری که برای سپاهان بازی می‌کردم داشتم و نمی‌دانم به طور واقع چه اتفاقی افتاد که نیمکت نشین شدم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: انتظارم از کادر فنی این بود که به خصوص در جام حذفی بازی کنم چراکه خودم هم تا صعود سپاهان به این مرحله نقش بسیاری داشتم و دلیل واقعی عدم بازیم را نمی‌دانم.

وی گفت: اما به هر حال ناراحت نیستم چراکه فرصت زیادی تا پایان بازی‌های لیگ باقی مانده و می‌توانم در ادامه رقابت‌ها در ترکیب تیم قرار بگیرم و نظر مربیان تیم مهم است که چه بازیکنانی در ترکیب تیم قرار بگیرند و من هم بازیکنم و تابع دستورات.

صادقی با اشاره به حضور شهاب گردان در سپاهان افزود: این بازیکن هم تاکنون برای سپاهان خوب و مسلط ظاهر شده و هدف کادر فنی برای بازی دادن به گردان آماده کردن وی برای بازی‌های آینده و آسیایی است.

وی در ادامه به دربی هفته آینده اصفهان اشاره و اضافه کرد: این دیدار یک بازی خاص مانند سایر دربی‌ها است و تیم ما هم به سه امتیاز بازی با ذوب‌آهن نیاز مبرمی دارد.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داریم و سپاهان برای جا نماندن از کورس و ذوب‌آهن هم برای رهایی از انتهای جدول باید در این دیدار بجنگند.

وی با اشاره به تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: این تیم با سرمربیگری فرهاد کاظمی برای نیم‌فصل دوم نفرات خوبی را جذب کند و آرزوی من در حال حاضر قهرمانی سپاهان و عدم سقوط ذوب‌آهن به دسته‌های پایین‌تر است.

انتهای پیام/63020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول