اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده معین تویسرکان:

سد سرابی دهه فجر امسال آب‌گیری می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده معین حوزه انتخابیه تویسرکان گفت: سد مخزنی سرابی تویسرکان در دهه فجر امسال آب‌گیری می‌شود.

سد سرابی دهه فجر امسال آب‌گیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، امیر خجسته در بین‌الصلاتین نماز جمعه امروز تویسرکان با تسلیت شهادت حضرت رسول(ص) و امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اینکه خداوند پیامبر اکرم(ص) را یک الگوی کامل و جامع برای بشریت معرفی کرده است، اظهار داشت: اگر امروز استکبار و صهیونیزم به ساحت حضرت رسول (ص) اهانت می‌کنند به خاطر این است که به بن‌بست رسیده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ الگویی در دنیا بالاتر از رسول گرامی اسلام پیدا نشده و نخواهد شد، افزود: امروز در جهان گرایش بشریت به ویژه جامعه زنان روز به روز به دین ناب محمدی (ص) افزون‌تر می‌شود و پیش بینی‌ها بر اساس وضعیت کنونی نشان می‌دهد تا 40 سال آینده فرانسه یک کشور اسلامی است.

نماینده معین تویسرکان با بیان اینکه مردم تویسرکان مردمی شهید‌پرورند که در تدین زبان‌زد هستند، بیان داشت: در هنگام پیگیری سد تالوار با وزیر نیرو، به عنوان یک وظیفه موضوع سد سرابی تویسرکان را نیز مطرح کردم.

وی با اشاره به اینکه سد سرابی دهه ‌فجر امسال آبگیری می‌شود، افزود: تصفیه خانه فاضلاب رشد فیزیکی 90 درصد داشته، شبکه دیجیتالی به نتیجه خوبی رسیده، چهار خطه جوکار و تویسرکان با پیشرفت 40 درصد، راه سرکان به همدان، کارخانه داروسازی فاران شیمی، بیمارستان 96 تختخوابی قائم و مسکن مهر با تلاش مسئولان تویسرکان برنامه‌ریزی انجام شده و به دنبال آن هستیم تا با پیگیری‌های لازم این پروژه‌ها به نتیجه برسند.

خجسته اظهار داشت: طرح آمایش تویسرکان، راه‌های توسعه تویسرکان در شش محور باغداری، گردشگری و میراث فرهنگی، مراکز آموزش عالی، حمل و نقل، صنایع دستی و صنایع تبدیلی برای پیگیری مطرح شده است.

وی با استناد به سخن امام (ره) مبنی بر اینکه شما مردم از امت زمان رسول الله بهتر هستید، تاکید کرد: تاریخ تاکنون نظیر شما مردم ندیده است مردمی که با هدیه جان و هستی خود با لبیک به فرمان ولی امر ذلت استکبار را به جهان ثابت کردند.

نماینده معین حوزه انتخابیه تویسرکان تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و وحدت و همدلی بی‌نظیر ملت، ابرقدرتی بزرگ در برابر کفر جهانی است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه ما یک خط داریم آن هم ولایت است، خاطرنشان کرد: وحدت رمز موفقیت و پیشرفت‌های علمی و نظامی ایران اسلامی است و این مهم هم باعث عجز کفر جهانی در مقابل ایران شده است.

انتهای پیام/89010/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول