اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تایباد:

با وجود چراغ سبز برخی کشورها آمریکا در پیچ تاریخ گرفتار شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار تایباد گفت: با وجود چراغ سبز برخی کشورها آمریکا در پیچ تاریخ گرفتار شده و ممانعت ایران اسلامی را در برابر خویش دیده است.

با وجود چراغ سبز برخی کشورها آمریکا در پیچ تاریخ گرفتار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد ،محمدعارف عارفی ظهر امروز در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان تایباد اظهار کرد: رهبری شجاع، مدیر و مدبر در رأس حکومت با تدبیر در مسائل اقتصادی، بحران‌ها و چالش‌های مهمی را که توطئه دشمنان بود کمرنگ کرد.

گیر کردن آمریکا در پیچ تاریخ

وی ایستادگی ایران اسلامی در برابر مطامع استکبار جهانی با تدابیر امام (ره) و مقام معظم رهبری در صحنه‌های مختلف را یادآور شد و گفت: حضور آمریکا در منطقه به منظور تامین انرژی و به غارت بردن آثار تاریخی و غارت منابع منطقه است و در طول تاریخ انقلاب اسلامی با وجود چراغ سبز برخی کشورها آمریکا در پیچ تاریخ گرفتار شده و ممانعت ایران اسلامی را در برابر خویش دیده است و به همین علت و برای سر پا نگه داشتن خود تروریسم را مطرح می‌کند تا با عوام‌فریبی توجه مردم کشورش را به سمت دیگری سوق دهد.

وی افزود: راهبردهای سیاسی آمریکا در منطقه که ایجاد امنیت برای اسرائیلی که نیت شوم سرزمین نیل تا فرات را در سر می‌پروراند، در حال فروپاشی است.

هوشیاری در برابر جنگ هوشمند

فرماندار تایباد با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات، هوشیاری در برابر توطئه دشمنان و پرهیز از سوء استفاده از امکانات دولتی را یادآور شد و گفت: فتنه 88 با شعار خیانت به آرای مردم و همسو کردن مردم و همراه کردن مسئولان با مخالفان نظام در دستور کار دشمنان انقلاب اسلامی بود که با مدیریت رهبر شجاع در ایام محرم خنثی و نقش بر آب شد و در این دوره دشمن احتمال پیشبرد جنگ هوشمند و بعد فرهنگی را در دستور کار قرار داده است و برخی با انتشار پیامک‌هایی که از آن سوی مرزها ارسال شده است نا آگاهانه به دشمن کمک می‌کنند.

وی همچنین گفت: در بحث انتخابات با توجه به نقشه‌های قبل از سال 88 در انتخابات جدید هیچ یک از امکانات نباید مورد سوء استفاده قرار گیرد و دقت ویژه از سوی مسئولان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مورد انتظار است.

این مقام مسئول نارضایتی اجتماعی، تشدید اختلاف مسئولان در سطوح مختلف و ساماندهی گروهک‌ها علیه نظام را از دیگر ترفندهای استکبار جهانی خواند و گفت: دشمن با دستاویزهایی همچون انرژی هسته‌ای؛ چالش‌های امنیتی و حقوق بشر به دنبال حضور در منطقه است.

فرماندار شهرستان تلفیقی تایباد گفت: هفته وحدت میثاق مجدد و تجدید پیمان اقوام و مذاهب اسلامی با آرمان‌های بلند پیامبر گرامی اسلام (ص) است.وحدت واقعی و نه صوری و شعاری از مهم‌ترین مؤلفه‌های  پیشرفت جامعه اسلامی است و باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به توطئه دشمنان خواستار توجه مسلمانان به اصل وحدت شد و گفت:با وجود گرفتاری‌هایی که از سوی دشمنان داشتیم اختلافات مذهبی و قومی نباید وحدت اسلامی را خدشه‌دار نماید.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی محدثی امام جمعه موقت تایباد نیز در ابتدای این جلسه شکرگزاری در برابر نعمت الهی و صبر در گرفتاری‌ها را از نشانه‌های انسان با ایمان برشمرد و گفت: باید دربرابر نعمت نظام اسلامی شکرگزار باشیم.

وی با اشاره به هفته وحدت خواستار وحدت و همدلی مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام شد و گفت: ظلم و ستم و مسلمان‌کشی از توطئه‌های مهم استکبار جهانی است که به بهانه مبارزه با تروریسم در نقاط مختلف جهان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/70005/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول