اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد هنرهای نگارگری، تذهیب و خشنویسی:

اهالی هنر در آرزوی هنرمند شدن می‌مانند

خبرگزاری فارس: استاد هنرهای نگارگری، تذهیب و خشنویسی گفت: اهالی و علاقه‌مندان به هنر به دلیل نبود حمایت‌های مسئولان در آرزوی هنرمند شدن، می‌مانند.

اهالی هنر در آرزوی هنرمند شدن می‌مانند

بهار مسائلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: از سال 1380 توسط پدر هنرمندم به سمت و سوی هنر خوشنویسی کشیده شده و توانستم با پشتکار بعد از مدتی سه مدرک ممتاز خوشنویسی را زیر نظر استادان دریافت کنم.

وی با اشاره به اینکه مدرک دانشگاهی‌اش  لیسانس هنرهای کتابت و نگارگری از دانشگاه هنر اصفهان است، ادامه داد: در حین انجام هنر خوشنویسی وارد هنر مقدس تذهیب و نگارگری شدم و در خدمت صادق‌زاده به مدت 11 سال کار کردم و توانستم در این زمینه موفقیت‌های بزرگی را به دست آورم.

استاد هنرهای نگارگری، تذهیب و خوشنویسی با اشاره به اینکه  در نمایشگاه‌های متعددی شرکت کرده است، افزود: در نمایشگاه بین‌المللی دبی در کشور امارات، نمایشگاه‌های دوسالانه نگارگری تهران که با بیش از یک هزار هنرمند از سراسر کشور بر پا شده بود، آثارم از برگزیدگان نمایشگاه شد و همچنین در نمایشگاه‌های متعددی در سطح استان و شهرستان همانند ثقلین، گلستان، قلم، باران و ترنج حضور فعال داشته‌ام.

وی تصریح کرد: انجام تذهیب قرآنی که به دست استادان به تحریر درآمده را داشتم.

مسائلی از نبود حمایت و بها ندادن به هنر از مسئولان گلایه کرد و گفت: مباحثی مانند نبود خانه مختص هنرمندان و نداشتن جایگاهی مثل گالری معضل اصلی و اساسی هنرمندان شاهین شهری است.

وی اضافه کرد: با توجه به این همه استعداد و علاقه‌مند به هنر در سطح شهرستان به دلیل نبود امکانات و گرانی وسائل هنری و حمایت نکردن مسئولان در آرزوی هنرمند شدن می‌مانند.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول