اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مصاف با صبا

حافظ شیراز به قم سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری خانگی از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از تیم حافظ شیراز پذیرایی می‌کند.

حافظ شیراز به قم سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نوجوانان صبای قم در دور رفت لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور به میهمانی حافظ شیراز رفتند و برابر این تیم با اندوخته یک امتیاز از میدان خارج شدند تا یکی از دیدارهای موفق خارج از خانه را سپری کنند.

اکنون نوبت به بازی برگشت دو تیم رسیده است و بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، در هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری خانگی مقابل تیم فوتبال حافظ شیراز قرار می‌گیرد.

بر این اساس بازی‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور، روزهای پایانی دی ماه وارد هفته سوم از دور برگشت خود می‌شود و طی آن صبای قم در دیداری حساس در خانه به مصاف تیم حافظ شیراز خواهد رفت.

شاگردان حامد بختیاری‌زاده در تیم فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه صبای قم دور برگشت مرحله گروهی را چندان خوب آغاز نکرده‌اند و در حالی که از دو بازی قبل خود هنوز موفق به کسب پیروزی نشده‌اند به مصاف تیم نوجوانان حافظ شیراز می‌روند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان صبای قم و حافظ شیراز از هفته دهم رقابت‌های لیگ ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14 عصر روز جمعه بیست و نهم دی ماه در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم به انجام خواهد رسید.

این دیدار در حالی به میزبانی تیم فوتبال رده سنی نوجوانان صبای قم برگزار می‌شود که صبایی‌ها در دیدار رفت خود با حافظ شیراز که در زمین چمن مجموعه ورزشی تختی شیراز برگزار شد، با تساوی یک بر یک میزبان خود را متوقف کردند.

با این حال دیدار برگشت دو تیم حکایت دیگری دارد و تیم‌های رده‌های چهارم و ششم جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در تلاش برای کسب سه امتیاز و جبران امتیازات از دست رفته در دیدارهای قبلی خود بازی بسیار مهمی را در هفته دهم برابر یکدیگر برگزار می‌کنند.

صبای قم در هفته نخست از دور برگشت در خانه یکی از مهم‌ترین دیدارهای این فصل خود را برگزار کرد و در حالی که میزبان تیم فوتبال نوجوانان استقلال اهواز بود و به دنبال تلافی شکست بازی رفت به میدان رفت باز هم با نتیجه سه بر دو مغلوب این تیم شد.

در هفته دوم از نیم فصل دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور شاگردان حامد بختیاری‌زاده در تیم صبای قم در دیداری خارج از خانه میهمان تیم نفت و گاز گچساران بودند اما از فرصت خوب بهره نبردند و سه بر سه مساوی کردند.

در جدول این گروه فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان و استقلال اهواز اول تا سوم هستند و صبای قم در مکان چهارم رده‌بندی جای دارد.

انتهای پیام/2258/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول