اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال برگزار می‌شود

جدال قعرنشین و صدرنشین در شیراز

خبرگزاری فارس: در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال جدال تیم‌های قعرنشین و صدرنشین در شیراز برگزار می‌شود.

جدال قعرنشین و صدرنشین در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، تیم فوتسال ارژن که در این فصل لیگ برتر فوتسال با شکست‌های متوالی در انتهای جدول مسابقات قرار دارد، بعد از ظهر امروز میزبان تیم قدرتمند و صدر جدولی صبای قم است.

ارژنی‌ها در هفته گذشته با حساب 9 بر سه در اصفهان مقابل گیتی‌پسند شکست سنگینی را متحمل شدند و با هفت امتیاز در قعر جدول قرار گرفتند.

شاگردان وحید نعمت‌اللهی در این فصل 11 بار طعم شکست را چشیده‌اند و این در حالی است که صبای قم تنها یک شکست را در کارنامه خود دارد.

سرمربی تیم ارژن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز ابراز داشت: بازیکنان ما به شکست تیم صبا و کسب امتیاز از این بازی هم‌قسم شده‌اند.

وحید نعمت‌اللهی افزود: صبا بهترین نتایج دوران فوتسال خود را در این فصل کسب کرده و حریف سرسختی در بازی امروز است، اما ما نیز برای بردن به میدان می‌رویم.

در ادامه کاپیتان جوان لبنیات ارژن ابراز داشت: بازیکنان ما از لحاظ بدنی آماده این بازی هستند و فقط باخت‌های اخیر کمی از لحاظ روانی روحیه تیم را پایین آورده است.

هادی بافنده گفت: حضور هواداران مشتاق شیراز و مسئولان اعتماد به نفس بازیکنان جوان ارژن را بالا می‌برد و کسب یک نتیجه آبرومند مقابل تیم صبا دور از دسترس نیست.

به گزارش فارس، این دیدار از ساعت 16:00 در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار می‌شود و حضور تماشاگران شیرازی در سالن موجب افزایش روحیه بازیکنان جوان ارژن است.

تیم ارژن در دیدار رفت در قم با حساب 9 بر دو مقابل صبا شکست خورد.

صبا با 38 امتیاز تیم یکه‌تاز جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال است.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول