اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

تامین زیرساخت‌ها گام بعدی عمران و آبادانی مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی بر تامین زیرساخت‌ها گام بعدی عمران و آبادانی مناطق زلزله‌زده ارسباران تاکید کرد.

تامین زیرساخت‌ها گام بعدی عمران و آبادانی مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی شب گذشته در دیدار با معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با بیان اینکه اقدامات انجام یافته، شرایط جدیدی را در این مناطق رقم زده است، گفت: مصمم هستیم که بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب، حادثه زلزله را به سکوی پرش عمران، آبادانی و پیشرفت منطقه ارسباران تبدیل کنیم.

ساخت 11 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده

وی با اشاره به ساخت بیش از 11 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده استان اظهار داشت: بازسازی خانه‌های مردم گام اول توسعه و عمران این مناطق بود و در گام‌های بعدی باید با تامین زیرساخت‌های لازم زمینه پیشرفت هرچه بیشتر در ابعاد مختلف را فراهم کنیم.

 

 

علیرضابیگی همچنین مشارکت مردم ایران در کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی را کم‌نظیر توصیف کرد و افزود: مردم ایران در این حادثه نشان دادند که یکپارچه هستند و هرگاه حادثه‌ای برای مردم یک نقطه روی دهد همه ایران برای درمان آن متحد می‌شوند.

اردیبهشت تبریز میزبان چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار با اشاره به رشد چشمگیر شاخص‌های توسعه استان در شش سال اخیر ادامه داد: در حال حاضر پروژه‌های بسیار مهمی در حوزه‌های مختلف عمرانی، صنعتی و تولیدی در استان در حال اجراست که با بهره‌برداری از آنها گام مهمی در پیشرفت استان برداشته خواهد شد.

وی در پایان به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی در اردیبهشت سال آینده اشاره کرد و اذعان داشت: معتقدیم که رشد و توسعه بدون جذب سرمایه‌گذاری محقق نمی‌شود؛ از این رو مصمم هستیم که زمینه‌های توسعه و جذب سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول