اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سلیمان فلاح در گفت‌‌وگو با فارس:

همچنان در اندیشه کسب سهمیه آسیا هستیم / اوضاع صبا روبه راه است

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: با شکست پرسپولیس می‌توانیم همچون فصل قبل یک بار دیگر شانس کسب سهمیه آسیا را برای خود افزایش دهیم.

همچنان در اندیشه کسب سهمیه آسیا هستیم / اوضاع صبا روبه راه است

میلاد سلیمان فلاح امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با وضعیت بسیار خوبی که داریم و انگیزه بالایی که بازیکنان تیم برای موفقیت دارند تنها برای کسب برتری و به دست آوردن سه امتیاز برابر پرسپولیس تهران به میدان می‌رویم.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس تهران و صبای قم در حال حاضر تیم‌های نزدیک به هم در جدول رده‌بندی هستند و هر دو تیم برای اینکه بار دیگر در موقعیت بهتری در جدول بایستند برای سه امتیاز بازی می‌کنند اما تیم ما بهتر از حریف بازی خواهد کرد.

مهاجم تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: تیم صبای قم از آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر متحول شده است و در سه بازی اخیر امتیازات ارزشمندی کسب کرده است و برای تکرار پیروزی بازی رفت به دنبال سه امتیاز بازی با پرسپولیس تهران خواهیم بود.

وی بیان داشت: تیم ما در بازی گذشته خود برابر ملوان بندر انزلی بازی خوبی به نمایش گذاشت و به نظر من شایسته کسب پیروزی بودیم و به حق خود رسیدیم، حالا آنقدر انگیزه داریم که می‌توانیم پرسپولیس تهران را در حضور تماشاگران قمی شکست دهیم.

مهاجم تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: صبای قم در تلاش برای کسب جواز صعود به رده‌های بالای جدول رده‌بندی برابر پرسپولیس تهران با قدرت بازی می‌کند تا بتوانیم این هفته نیز پیروزی دلچسبی را رقم بزنیم.

سلیمان فلاح ادامه داد:‌ در این بازی می‌توانیم از وجود بهترین بازیکنان تیم استفاده کنیم تا با استفاده از اشتباهات خط دفاعی تیم پرسپولیس تهران در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و یکم برابر این تیم به برتری دست یافته و هشتمین پیروزی خود را در لیگ کسب کنیم.

تیم‌ فوتبال صبای قم از ساعت 15 یکشنبه بیست و چهارم دی ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برابر تیم فوتبال پرسپولیس تهران صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول