اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان خبر داد

ایجاد باشگاه اشتغال و مهارت آموزی برای زنان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان، ایجاد باشگاه اشتغال برای زنان سرپرست خانوار را یکی از طرح‌های مهم در راستای خودکفایی و توانمندسازی این قشر خواند.

ایجاد باشگاه اشتغال و مهارت آموزی برای زنان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پری صیادی ظهر امروز در نشست هم اندیشی اشتغال زنان سرپرست خانوار که با هدف ساماندهی اشتغال زنان سرپرست خانوار در محل دفتر معاون سیاسی امنیتی برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد باشگاه اشتغال برای مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار یکی از طرح‌های مهم این امور بانوان و خانواده استانداری است.

وی افزود: اجرای این طرح گام موثری در راستای خودکفایی و توانمند سازی مشاغل و حرفه آموزی‌های زنان سرپرست خانوار خواهد بود.

صیادی ارتقا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست را یکی از مهمترین اهداف دانست و افزود: لازم است با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و ارائه آموزش‌های لازم بر اساس نیاز بازار استان برای ایجاد باشگاه اشتغال تلاش کرد.

وی با اشاره به  مشکلات بی شمار زنان سرپرست خانوار، معیشت و گذران زندگی روزمره از مهمترین مشکلات این قشر دانست و افزود: با بررسی‌‌های کارشناسی ارائه خدمات مستقیم توسط نهادهای حمایتی راه حل مناسبی برای آموزش مهارت آموزی شغلی زنان سرپرست خانوار بوده و می‌تواند گامی در ایجاد اشتغال مفید و مولد برای آنان باشد.

مشاور استاندار در امور بانوان  تصریح کرد: ایجاد باشگاه اشتغال واسطه‌ای بین زنان تولید کننده و بازار عرضه خواهد بود و در این راستا باید محیطی فراهم شود که زنان بتوانند در این عرصه فعالیت کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شناخت مدیران از ظرفیت‌های زنان سرپرست خانوار با توجه به اقلیم و تنوع فرهنگی در این استان و نگاه خاص مردم به کار بسیار حایز اهمیت است.

انتهای پیام/88007/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول