اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران صورت گرفت

بررسی طرح تقاطع غیرهمسطح سه راه سیمان در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: نشست هم‌اندیشی و مطالعاتی‌ طرح تقاطع غیرهمسطح سه راه سیمان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و مدیران شهری جنوب تهران برگزار شد.

بررسی طرح تقاطع غیرهمسطح سه راه سیمان در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز  نشست هم‌اندیشی و مطالعاتی‌ طرح تقاطع غیرهمسطح سه راه سیمان با حضور فریبرز واحدی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و مدیران شهری جنوب تهران برگزار شد.

مسئولان و کارشناسان حاضر در این نشست به بررسی مطالعات مربوط به تعریض پل سیمان و موارد مرتبط با آن پرداخته و اظهار امیدواری کردند که با تعامل مناسب و مثبت،‌ ضمن سرعت بخشیدن در سهولت عبور و مرور در دو حوزه درون شهری و برون شهری، ‌ترافیک بزرگراه امام رضا (ع)‌ روان‌تر می‌شود.

بنابراین گزارش، ‌در این نشست وضعیت ارتباطات موجود در امتداد بزرگراه امام رضا (ع) شامل تقاطع بزگرراه از تهران تا قبل از پل، ‌بزرگراه در محل پل و بزرگراه پس از پل به سمت شرق و همچنین امتداد کمربندی دوم تهران شامل مقاطع موجود در محل گذر از زیر پل،‌ پایین دست پل و بهسازی در پایین دست پل مورد مطالعه قرار گرفت.

این گزارش حاکی است، ‌از جمله اهدافی که مسئولان در این جلسه جهت تعریض پل سیمان تاکید داشتند می‌توان به رفع گلوگاه ترافیکی در محل پل،‌ اصلاح هندسی مسیرهای تقاطع و تبادل‌ها، تکمیل تبادلات تقاطع‌، ‌اصلاح هندسی دماغه‌ها، ‌برقراری توازن مسیرهای متقاطع و تامین دسترسی مناسب به مراکز خدماتی همچون جایگاه‌های سوخت رسانی اشاره کرد.

در این نشست ضمن بیان مشکلات موجود در تقاطع در وضعیت موجود شامل طرح هندسی نامناسب ارتباطات و دماغه‌های اتصال آنها و عدم رعایت توازن خطوط محورهای اصلی و ارتباطات آن،‌ سناریوهای طرح تقاطع و ویژگی‌های آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول