اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان:

اقدامات فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار متمرکز نیست

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: کارهای صورت گرفته در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان همدان پراکنده است.

اقدامات فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار متمرکز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمد رستمی پیش از ظهر امروز در کارگروه ایثار و شهادت استان همدان اظهار داشت: کارهای صورت گرفته در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار زیاد صورت گرفته است اما تمام این کارها به صورت پراکنده انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های منسجم در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: اگر می‌خواهیم نتیجه خوبی از کار‌های انجام گرفته بگیریم کار‌ها باید به صورت منسجم صورت بگیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا انسجام مناسبی به کار‌ها بدهیم و تجربه نیز ثابت کرده که همیشه کارهای مشترک نتیجه خوبی در بر داشته است.

وی بیان داشت: اگر انسجام را در کارها و برنامه‌های استان حفظ کنیم بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حل می‌شود و می‌توانیم موفق عمل کنیم.

رستمی به انتشار کتاب در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و افزود: تا کنون در بحث تألیف کتاب خوب عمل کردیم و این مسئله تا اندازه‌ای نتیجه‌بخش بوده است.

همدان بالاترین آمار برگزاری یادواره‌ها را دارد

وی ادامه داد: از بحث‌های مورد توجه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مردمی کردن این برنامه‌ها است چرا که استان همدان بالاترین آمار برگزاری یادواره‌ها را دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان اذعان کرد: برگزاری تعداد بالای این یادواره‌ها نشان از مردمی بودن آنها دارد و در این بین نباید برگزاری یادواره‌ها را به نام دستگاه خاصی برگزار کنیم.

وی به وجود اطلاعات مفید و کافی در بنیاد شهید استان و همچنین بنیاد شهید استان اشاره و خاطرنشان کرد: در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اطلاعات کافی موجود است اما باید از این اطلاعات استفاده تخصصی صورت بگیرد.

رستمی در پایان سخنانش گفت: استان همدان یک استان دانشگاهی در کشور است و امیدواریم بتوانیم با همکاری این شورا بتوانیم از این اطلاعات موجود استفاده و انسجام را در کار‌ها حفظ کنیم.

انتهای پیام/89007/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول